KudoZ home » English to Lithuanian » Paper / Paper Manufacturing

kraftsack-paper

Lithuanian translation: kraftpopierius


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kraftsack-paper
Lithuanian translation:kraftpopierius
Entered by: Vita Juciuviene

07:56 Mar 16, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Paper / Paper Manufacturing / sales contracts
English term or phrase: kraftsack-paper
kaip tas popierius vadinamas lietuviškai? Iš jo gaminami maišai (HOT lock). Ačiū.
Vita Juciuviene
Lithuania
kraftpopieris
Explanation:
Daugelyje žodynų (įsk. TŽŽ) pateikiamas "kraftpopieris",
o Rusų-lietuvių kalbų prekių žodyne (pavyzdžiai iš kurio neretai pateikiami VLKK konsultacijose) pateikiamas "kraftpopierius" ir "kraftpopieriaus maišai". Bet kuriuo atveju "kraft" rašoma kartu
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
ačiū :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kraftpopieris
Vidmantas Stilius
3nebaltintos sulfatinės celiuliozės popierius maišams/kraft popierius maišamsDeimante Paulauskaite


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nebaltintos sulfatinės celiuliozės popierius maišams/kraft popierius maišams


Explanation:
http://209.85.129.104/search?q=cache:MDEEOnAZBYcJ:www.am.lt/...

Nurodyta svetainė pateikia, kad "kraft paper" yra nebaltintos sulfatinės celiuliozės popierius. Todėl, logiškai būtų "nebaltintos sulfatinės celiuliozės popierius maišams". Kai kur internete "kraft paper" tiesiog vadinamas "kraft popierius", todėl gal tiktų ir trumpesnis variantas "kraft popierius maišams".

Deimante Paulauskaite
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kraftpopieris


Explanation:
Daugelyje žodynų (įsk. TŽŽ) pateikiamas "kraftpopieris",
o Rusų-lietuvių kalbų prekių žodyne (pavyzdžiai iš kurio neretai pateikiami VLKK konsultacijose) pateikiamas "kraftpopierius" ir "kraftpopieriaus maišai". Bet kuriuo atveju "kraft" rašoma kartu

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ačiū :)