KudoZ home » English to Lithuanian » Paper / Paper Manufacturing

Square-back binding

Lithuanian translation: klijuotinis įrišimas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:square-back binding
Lithuanian translation:klijuotinis įrišimas
Entered by: Kristina Radziulyte

19:20 Apr 28, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing / knygų įrišimas
English term or phrase: Square-back binding
Knygos įrišimo tipas.
Kontekstas:
Double-back stitching
Square-back binding / sewn binding
Kristina Radziulyte
Lithuania
klijuotinis įrišimas
Explanation:
klijuotinis įrišimas

Perfect binding - A square back binding - hot glue is applied to the spine of your book and a cover is wrapped around to give a very professionl look and feel. Available at 106 Eaton Multimedia Centre with size limitations.

Galerie One sutvirtinamas susiuvant siūlais arba susegant sąsagėlėmis. Klijuotam įrišimui tinka dispersiniai klijai, bet šio įrišimo stiprumas priklausys nuo klijų ir įrangos kokybės. Didesnio nei 130g/m2 lyginamojo svorio popieriui įrišti naudoti klijus nepatariama.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Ačiū labai!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3klijuotinis įrišimas
diana bb
1įrišimas lygia nugarėle
Arnas Vitkus


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
square-back binding
įrišimas lygia nugarėle


Explanation:
Bandau pasitelkti visą turimą vaizduotę ir knaisioju visur...
Jei rasiu kažką dar galbūt tiksliau - parašysiu ;)

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-04-28 19:40:58 GMT)
--------------------------------------------------

dar pagalvojau - gal ĮRIŠIMAS (NUGARĖLE) KIETAIS KAMPAIS
arba apskritai galbūt tai ĮRIŠIMAS KIETU VIRŠELIU

na, jau išseko mintys :)

Arnas Vitkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
square-back binding
klijuotinis įrišimas


Explanation:
klijuotinis įrišimas

Perfect binding - A square back binding - hot glue is applied to the spine of your book and a cover is wrapped around to give a very professionl look and feel. Available at 106 Eaton Multimedia Centre with size limitations.

Galerie One sutvirtinamas susiuvant siūlais arba susegant sąsagėlėmis. Klijuotam įrišimui tinka dispersiniai klijai, bet šio įrišimo stiprumas priklausys nuo klijų ir įrangos kokybės. Didesnio nei 130g/m2 lyginamojo svorio popieriui įrišti naudoti klijus nepatariama.


    Reference: http://www.unbf.ca/its/imaging/services/binding.html
    Reference: http://www.map.lt/process/One
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū labai!!!