KudoZ home » English to Lithuanian » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

Front Indent Print

Lithuanian translation: įspaudas ant priekinės (kortelės) pusės


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Front Indent Print (of plastic cards)
Lithuanian translation:įspaudas ant priekinės (kortelės) pusės
Entered by: Vitals

11:08 Apr 2, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / spausdinimas
English term or phrase: Front Indent Print
kalbama apie plastikiniu korteliu spausdinima (rusiskai man paaiskino, kad tai kazkas panasaus i "фронтальная напечанаттная сторона карточки"). Is anksto dekoju
Vitals
Lithuania
įspaudas ant priekinės kortelės pusės
Explanation:
būtų logiškas toks vertimas, tik kad ilgokas...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-04-02 11:33:22 GMT)
--------------------------------------------------

gal net geriau "įspaudas priekinėje kortelės pusėje"

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2008-04-02 11:49:21 GMT)
--------------------------------------------------

indent print - įgaubtas, įspaustas spaudas, todėl vietoje šito "sviesto sviestuoto", užtektų vieno "įspaudas", kuris ir reišktų "įspaustą žymę"
Selected response from:

svarelis
Lithuania
Grading comment
dekui uz atsakymus ir paaiskinimus!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1įspaudas ant priekinės kortelės pusės
svarelis
3priekinės kortelės pusės spausdinimas naudojant įtrauką
vita_translates
3įgaubtoji pirmojo lapo spaudaLeonardas


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
front indent print
įgaubtoji pirmojo lapo spauda


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: "Lapas" netinka, nes tai spausdinama ant plastikines korteles priekio. Koks butu Jusu pasiulymas?


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
front indent print
įspaudas ant priekinės kortelės pusės


Explanation:
būtų logiškas toks vertimas, tik kad ilgokas...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-04-02 11:33:22 GMT)
--------------------------------------------------

gal net geriau "įspaudas priekinėje kortelės pusėje"

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2008-04-02 11:49:21 GMT)
--------------------------------------------------

indent print - įgaubtas, įspaustas spaudas, todėl vietoje šito "sviesto sviestuoto", užtektų vieno "įspaudas", kuris ir reišktų "įspaustą žymę"

svarelis
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
dekui uz atsakymus ir paaiskinimus!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Raimis: individualūs užrašai (numeris, turėtojo vardas ir pavardė) ant plastikinės kortelės priekinės pusės paprastai spausdinami iškilūs arba įspausti. Čia - įspausti (įgilinti)
53 mins

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
front indent print
priekinės kortelės pusės spausdinimas naudojant įtrauką


Explanation:
'indent' yra 'įtrauka", kaip suprantu, ji skirta pastraipos pirmajai eilutei atitraukti nuo krašto...

vita_translates
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian