KudoZ home » English to Lithuanian » Psychology

embedded ties

Lithuanian translation: struktūriškai įsitvirtinę/įsišakniję ryšiai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:embedded ties
Lithuanian translation:struktūriškai įsitvirtinę/įsišakniję ryšiai
Entered by: kriluk

17:28 Mar 20, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / social networks
English term or phrase: embedded ties
bandžiau versti kaip integraciniai ar įterptiniai ryšiai, bet google nieko panašaus neranda, bent jau socialinių tinklų kontekste....:( Gal galite padėti...
"other firms, in keeping with embeddedness, appear to form tangible networks of production linked by embedded ties"......arba "the strong-tie
approach argues that a closed, tightly knit network of embedded ties is most advantageous"
Dėkui
kriluk
struktūriškai įsitvirtinę/įsišakniję ryšiai
Explanation:
rusiškai: strukturno ukorenennyje sviazi

negaliu duoti html nuorodos, bet radau per google "embedded ties", puslapiuose rusų kalba; tame pačiame straipsnyje "embeddedness" verčiama kaip "įsišaknijimas/įsitvirtinimas".
Šiaip abejoju, ar įmanoma rasti išverstą terminą lietuvių kalba.
Radau vienintelį "embeddedness" vertimo į LT variantą - "įterptumas".
Selected response from:

Kristina Radziulyte
Lithuania
Grading comment
Didelis dėkui
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2nustatyti (arba nusistovėję) ryšiai
Gintautas Kaminskas
2struktūriškai įsitvirtinę/įsišakniję ryšiai
Kristina Radziulyte


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
struktūriškai įsitvirtinę/įsišakniję ryšiai


Explanation:
rusiškai: strukturno ukorenennyje sviazi

negaliu duoti html nuorodos, bet radau per google "embedded ties", puslapiuose rusų kalba; tame pačiame straipsnyje "embeddedness" verčiama kaip "įsišaknijimas/įsitvirtinimas".
Šiaip abejoju, ar įmanoma rasti išverstą terminą lietuvių kalba.
Radau vienintelį "embeddedness" vertimo į LT variantą - "įterptumas".


Kristina Radziulyte
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Didelis dėkui

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nustatyti (arba nusistovėję) ryšiai


Explanation:
Mano supratimu, žodis "embedded" čia naudojamas ta pačia prasme kaip "established".



Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4