KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

internally amplified speaker system

Lithuanian translation: vidinio stiprinimo garsiakalbių sistema [garsiakalbių sistema su vidiniu stiprintuvu]


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:internally amplified speaker system
Lithuanian translation:vidinio stiprinimo garsiakalbių sistema [garsiakalbių sistema su vidiniu stiprintuvu]
Entered by: Ernestas Lomsargis

08:09 Aug 8, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: internally amplified speaker system
IT
Haris
vidinio stiprinimo garsiakalbių sistema [garsiakalbių sistema su vidiniu stiprintuvu]
Explanation:
Garsiakalbių sistema (liaudiškai vadinama „kolonėlė“) su savo atskiromis stiprinimo grandinėmis, t. y. signalas, patenkantis į šią sistemą neturi būti sustiprintas (ne iš stiprintuvo), nes pati sistema jį sustiprina.

(Tikiuosi, aišku :-)
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1vidinio stiprinimo garsiakalbių sistema [garsiakalbių sistema su vidiniu stiprintuvu]
Ernestas Lomsargis
3vidinė garsiakalbių sistema
Džiuginta Spalbar


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vidinė garsiakalbių sistema


Explanation:
Gal kas žino tikslesnį vertimą?

Džiuginta Spalbar
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 33

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vidinio stiprinimo garsiakalbių sistema [garsiakalbių sistema su vidiniu stiprintuvu]


Explanation:
Garsiakalbių sistema (liaudiškai vadinama „kolonėlė“) su savo atskiromis stiprinimo grandinėmis, t. y. signalas, patenkantis į šią sistemą neturi būti sustiprintas (ne iš stiprintuvo), nes pati sistema jį sustiprina.

(Tikiuosi, aišku :-)

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
1 hr