KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

printed electrical circuits

Lithuanian translation: spausdintinės elektros grandinės


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:printed electrical circuits
Lithuanian translation:spausdintinės elektros grandinės
Entered by: Ula Staneviciene

14:42 Aug 8, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: printed electrical circuits
elektros schemos
Haris
spausdintinės elektros grandinės
Explanation:
Toks šio termino vertimas pateiktas Elektrotechnikos terminų žodyne (Kauno technologijos universitetas, 1999 m.).
Selected response from:

Ula Staneviciene
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2spausdintinės elektros grandinėsUla Staneviciene
3spausdintinės elektrinės grandinės
Ernestas Lomsargis
2įspausti laidininkai
Valentinas & Halina Kulinic


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
įspausti laidininkai


Explanation:
*

Valentinas & Halina Kulinic
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 36

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spausdintinės elektrinės grandinės


Explanation:
Tik dėl žodžio „spausdintinės“ nesu tikras. Gal „spausdintos“ geriau?


    Reference: http://www.dictionary.com/cgi-bin/dict.pl?term=printed+circu...
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
spausdintinės elektros grandinės


Explanation:
Toks šio termino vertimas pateiktas Elektrotechnikos terminų žodyne (Kauno technologijos universitetas, 1999 m.).

Ula Staneviciene
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Birute: visiškai teisingai
10 hrs

agree  Džiuginta Spalbar
12 hrs