KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

programmed-data-carrying electronic cicuits

Lithuanian translation: programuotosios duomenų (integralinės) schemos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:programmed-data-carrying electronic cicuits
Lithuanian translation:programuotosios duomenų (integralinės) schemos
Entered by: liutauras

08:04 Aug 9, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: programmed-data-carrying electronic cicuits
IT
Haris
programuotos duomenų (integralinės) schemos
Explanation:
Programmed - programuotos (refers to programmed hardware, as opposing software programming)

data carrying - duomenų (of data; or data processing "duomenis apdirbančios", if it applies here)

electronic circuits - (integralinės - integral) schemos/grandinės (They usually don`t use „elektroninės schemos“ in electronics. „Grandinė“ refers to a specific part of a circuit with a particular function.)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-09 10:48:24 (GMT)
--------------------------------------------------

programuotosios duomenų (integralinės) schemos - „Programuotosios“ is more stylistically apt.
Selected response from:

liutauras
Lithuania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3programuojamosios atminties integrinė schema [grandinė]
Ernestas Lomsargis
3programuotos duomenų (integralinės) schemos
liutauras


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
programuotos duomenų (integralinės) schemos


Explanation:
Programmed - programuotos (refers to programmed hardware, as opposing software programming)

data carrying - duomenų (of data; or data processing "duomenis apdirbančios", if it applies here)

electronic circuits - (integralinės - integral) schemos/grandinės (They usually don`t use „elektroninės schemos“ in electronics. „Grandinė“ refers to a specific part of a circuit with a particular function.)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-09 10:48:24 (GMT)
--------------------------------------------------

programuotosios duomenų (integralinės) schemos - „Programuotosios“ is more stylistically apt.

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
programuojamosios atminties integrinė schema [grandinė]


Explanation:
Galima vadinti tiesiog „programuojamąja atmintimi“.

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361