KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

retinitis pigmantosa image intesifier night vision device

Lithuanian translation: vaizda stiprinantis naktinio matymo itaisas, skirtas sergantiesiems pigmentiniu retinitu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:retinitis pigmantosa image intesifier night vision device
Lithuanian translation:vaizda stiprinantis naktinio matymo itaisas, skirtas sergantiesiems pigmentiniu retinitu
Entered by: Haris

12:04 Aug 9, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: retinitis pigmantosa image intesifier night vision device
IT
Haris
vaizda stiprinantis naktinio matymo itaisas, skirtas sergantiesiems pigmentiniu retinitu
Explanation:

Tiems ligoniams labai reikalingas, nes vienas is ligos simptomu yra toks:

'a person will have a history of visual problems at dusk or in poor light, so-called night blindness' (asmenys, sergantys sia liga, skundziasi blogu regejimu prietemoje ar esant blogam apsvietimui, t.y., vištakumu).

(British Retinitis Pigmentosa Society)
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vaizda stiprinantis naktinio matymo itaisas, skirtas sergantiesiems pigmentiniu retinitu
diana bb
4žr. žemiau
Birute


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
žr. žemiau


Explanation:
"Retinitis pigmentosa" tai pigmentinis retinitas, akiu liga, "image intensifier" butu "vaizdo stiprintuvas", o "nigth vision device" yra "naktinio matymo itaisas", tik nematau rysio tarp siu gana skirtingu dalyku

Birute
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vaizda stiprinantis naktinio matymo itaisas, skirtas sergantiesiems pigmentiniu retinitu


Explanation:

Tiems ligoniams labai reikalingas, nes vienas is ligos simptomu yra toks:

'a person will have a history of visual problems at dusk or in poor light, so-called night blindness' (asmenys, sergantys sia liga, skundziasi blogu regejimu prietemoje ar esant blogam apsvietimui, t.y., vištakumu).

(British Retinitis Pigmentosa Society)


    Reference: http://www.brps.demon.co.uk/Graphics/G_Guide.html
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis
1 hr