KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

solar powered radios

Lithuanian translation: radijas su saulės baterijomis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:solar powered radios
Lithuanian translation:radijas su saulės baterijomis
Entered by: Haris

13:22 Aug 9, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: solar powered radios
radijas
Haris
radijas su saulės baterijomis
Explanation:
...
Selected response from:

Džiuginta Spalbar
Lithuania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5radijo imtuvas su saulės baterijomis
liutauras
2 +1radijas su saulės baterijomis
Džiuginta Spalbar


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
radijas su saulės baterijomis


Explanation:
...

Džiuginta Spalbar
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 33

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis: Taip pat teisingas ir sinchroniškai pateiktas Liutauro atsakymas ;-)
4 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
radijo imtuvas su saulės baterijomis


Explanation:
Parasčiausiai naudoja bateriją plokštelių (kaip ir kai kurie laikrodžiai, skaičiuotuvai).

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101