KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

tracking systems

Lithuanian translation: sekimo sistemos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tracking systems
Lithuanian translation:sekimo sistemos
Entered by: Haris

09:23 Aug 11, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tracking systems
muzika technika
Haris
sekimo sistema
Explanation:
(Neteko nieko panašaus girdėti muzikos srityje.)

Kitose srityse gali būti, pvz., pavogto automobilio sekimo sistema ir pan.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-13 06:30:40 (GMT)
--------------------------------------------------


Dar prisiminiau, kad „tracking“ būdavo vadinama sistema juostiniuose vaizdo magnetofonuose. Kai ekrane atsirasdavo mirgėjimas, pasukiodavai tokią rankenėlę „tracking“, ir vaizdo kokybė pagerėdavo. Ši funkcija koreguodavo vaizdo galvutės padėtį juostos atžvilgiu. Jei galvutė nukrypdavo nuo „vaizdo takelio“, ekrane atsirasdavo vaizdo triukšmo juostelės.
Kiek pamenu, lietuvių kalboje tas terminas būdavo tiesiog internacionalizuojamas, t. y. „trekingas“.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
Taip taip, senuose vaizdo grotuvuose būdavo ši finkcija.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1sekimo sistema
Ernestas Lomsargis
3atrankos sistema
diana bb


  

Answers


1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sekimo sistema


Explanation:
(Neteko nieko panašaus girdėti muzikos srityje.)

Kitose srityse gali būti, pvz., pavogto automobilio sekimo sistema ir pan.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-13 06:30:40 (GMT)
--------------------------------------------------


Dar prisiminiau, kad „tracking“ būdavo vadinama sistema juostiniuose vaizdo magnetofonuose. Kai ekrane atsirasdavo mirgėjimas, pasukiodavai tokią rankenėlę „tracking“, ir vaizdo kokybė pagerėdavo. Ši funkcija koreguodavo vaizdo galvutės padėtį juostos atžvilgiu. Jei galvutė nukrypdavo nuo „vaizdo takelio“, ekrane atsirasdavo vaizdo triukšmo juostelės.
Kiek pamenu, lietuvių kalboje tas terminas būdavo tiesiog internacionalizuojamas, t. y. „trekingas“.


Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361
Grading comment
Taip taip, senuose vaizdo grotuvuose būdavo ši finkcija.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
73 days

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atrankos sistema


Explanation:
Gal tai neturi nieko bendro su sekimu?
Gal tai reiskia galimybe pasirinkti konkretu kurini is daugelio?
Gal tai susije su tokia funkcija, kaip 'Choose Track', kur suspaudai kurinio eiles numeri kompaktiniame diske ir klausaisi butent jo?

diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ernestas Lomsargis: Galbūt. Kaip visuomet, trūksta konteksto. Tačiau nesu girdėjęs, kad kokioje įrangoje kūrinių atrankos funkciją vadintų būtent „tracking“ (yra „select track“, „track programming“ ir pan.).
16 hrs
  -> Tu teisus kaip visada. Juk tikriausiai vertei daugybe 'users'manuals'. Tai kaipgi lietuviskai vadini 'select track' ar 'track programming'? Netikiu, kad nezinai.