KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

supporting cabinetry to house network server

Lithuanian translation: namų tinklo serverio spintos


07:29 Aug 12, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: supporting cabinetry to house network server
IT
Haris
Lithuanian translation:namų tinklo serverio spintos
Explanation:
Manau, žodžio "suppoting" čia nebūtina versti...
Selected response from:

Valentinas & Halina Kulinic
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1namų tinklo serverio spintos
Valentinas & Halina Kulinic
4leidžia tinklo serverį montuoti į spintą
liutauras


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
namų tinklo serverio spintos


Explanation:
Manau, žodžio "suppoting" čia nebūtina versti...

Valentinas & Halina Kulinic
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
73 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leidžia tinklo serverį montuoti į spintą


Explanation:
Spinta - speciali, skirta serveriui ir kitai įrangai montuoti.

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ernestas Lomsargis: abejoju. Pagal anksčiau pateiktus klausimus galima sprźsti, kad čia n?ra veiksma¾odin? konstrukcija.
11 hrs
  -> Tačiau, jei tai būtų daiktavardis, tuomet prieš „house“ būtų prielinksnis „for“