KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

visor

Lithuanian translation: menamosios [virtualios] tikrovės akiniai / snapelis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:visor
Lithuanian translation:menamosios [virtualios] tikrovės akiniai / snapelis
Entered by: Haris

04:57 Aug 14, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: visor
virtualios tikrovės šalmo dalis
Haris
virtualios tikrovės akiniai
Explanation:
Kaip „šalmo“ (pirmieji gal ir buvo panašūs į sunkius savotiškus šalmus, tačiau mūsų realių sprandų laimei jie vis lengvėja ir mažėja) daliai, manau labiausiai tinka šitas pavadinimas - jis nurodo, kažkokią akinius primenančią dalį, o tai iš tiesų ir yra akiniai-ekranas. Be to, jau teko matyti šį pavadinimą.
Selected response from:

liutauras
Lithuania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1virtualios tikrovės akiniai
liutauras
5antveidis
Ernestas Lomsargis
4snapelis
Vidmantas Stilius


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
snapelis


Explanation:
PAINTBALL yra karinis andrenaliną "varantis" sportinis žaidimas, kuri žaidžia tiek komandomis tiek kiekvienas už save. Žaidimą žaidžiantys žaidėjai turi specialią ekipiruotę į kurią įeina spec. apranga ir PAINTBALL žaidimui skirti pniaumatiniai šautuvai, šaudantys dažų kamuoliukais. Žaidimo tikslas priklauso nuo žaidimo tipo, tačiau pats principas išlieka panašus visoms PAINTBALL rūšims: pataikyti į priešininką dažais ir tokiu būdu pašalinti jį iš tolimesnio žaidimo.
Bene viena iš labiausiai pažeidžiamų vietų - galva. Todėl reiktų atkreipti įpatingą dėmesį jos apsaugai. Specialios tam skirtos kaukės gerai apsaugo akis ir veidą, tačiau ne visos garantuoja visapusišką apsaugą. Kaukė turi dengti visą veidą, ausis ir dalį kaklo priekyje. Virš kaukės stiklo esantis snapelis (būna ne visose kaukėse) apsaugos nuo akinančios saulės.
*****
Spaudžiu [Backspace] ir tokiu būdu pažymiu artimesnįjį naikintuvą. Radaras automatiškai persijungia į DTWS (designated track-while-scan) režimą ir 20 jūrmylių nuotolį. PDT (primary designated target) virsta mažu rombu su "snapeliu"; tas snapelis (krypties vektorius) rodo naikintuvo skridimo kryptį. Kitas naikintuvas matyti kaip skenuojama dėžutė su krypties vektoriumi. Radaras dabar skenuoja 60 laipsnių azimutu, ir prioritetas teikiamas pažymėtam taikiniui (jis "sekamas" - tracking). Radaro ekrano viršuje iš kairės į dešinę matyti taikinio greitis, orientacijos kampas (aspect angle), kursas į taikinį (laipsniais pagal kompasa), ir radaro skenavimo nuotolis.





    Reference: http://www2.omnitel.net/paintball/kastai.html
    Reference: http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/6270/EagLit.ht...
Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
antveidis


Explanation:
Žr. žodyną Alkonas ir kitas nuorodas ->


    Reference: http://www.vrealities.com/cy-visor.html
    Reference: http://www.dictionary.com/cgi-bin/dict.pl?term=visor
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
virtualios tikrovės akiniai


Explanation:
Kaip „šalmo“ (pirmieji gal ir buvo panašūs į sunkius savotiškus šalmus, tačiau mūsų realių sprandų laimei jie vis lengvėja ir mažėja) daliai, manau labiausiai tinka šitas pavadinimas - jis nurodo, kažkokią akinius primenančią dalį, o tai iš tiesų ir yra akiniai-ekranas. Be to, jau teko matyti šį pavadinimą.

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
71 days