KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

energy transport

Lithuanian translation: energijos transportavimas/perdavimas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:energy transport
Lithuanian translation:energijos transportavimas/perdavimas
Entered by: Haris

12:53 Oct 28, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: energy transport
...
Haris
Energijos transportavimas/perdavimas
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 13:40:07 (GMT)
--------------------------------------------------

LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS ĮSTATYMAS
2002 m. gegužės16 d. Nr. IX-884


\"16. Energijos perdavimas – energijos transportavimas perdavimo tinklais arba magistraliniais dujotiekiais.

17. Energijos skirstymas – energijos transportavimas skirstomaisiais tinklais.

18. Energijos tiekimas – energijos pristatymas ir (ar) pardavimas vartotojams.\"

Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5energijos perdavimasLeonardas
4 +1Energijos transportavimas/perdavimasJolanta Schimenti
3energijos perdavimas
Valentinas & Halina Kulinic


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
energijos perdavimas


Explanation:
*

Valentinas & Halina Kulinic
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 36

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Energijos transportavimas/perdavimas


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 13:40:07 (GMT)
--------------------------------------------------

LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS ĮSTATYMAS
2002 m. gegužės16 d. Nr. IX-884


\"16. Energijos perdavimas – energijos transportavimas perdavimo tinklais arba magistraliniais dujotiekiais.

17. Energijos skirstymas – energijos transportavimas skirstomaisiais tinklais.

18. Energijos tiekimas – energijos pristatymas ir (ar) pardavimas vartotojams.\"



Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
1 day7 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
energijos perdavimas


Explanation:
In this case, transport = transmission, i.e., convezing from one place to another.

Leonardas
PRO pts in pair: 3633