KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

mild steel

Lithuanian translation: minkštasis (neanglingasis) plienas


05:57 Apr 3, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering / plienas
English term or phrase: mild steel
plieno rūšis
Ernestas Lomsargis
Lithuanian translation:minkštasis (neanglingasis) plienas
Explanation:
minkštasis (neanglingasis) plienas

Žr. Antanas Pavaras, Juozas Žvinys "Plienai", 1995
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1minkštasis (neanglingasis) plienas
Vidmantas Stilius
5minkštas plienas
Raimis
4mažaanglis plienasVeronika Ziliene


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
minkštas plienas


Explanation:
minkštas plienas, kurio sudėtyje mažai anglies.


    Lingvo 6
Raimis
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 273

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
minkštasis (neanglingasis) plienas


Explanation:
minkštasis (neanglingasis) plienas

Žr. Antanas Pavaras, Juozas Žvinys "Plienai", 1995

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641
Grading comment
Ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
1 day8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mažaanglis plienas


Explanation:
"Alkone" pateikiama "mild steel") reikšmė (ieškoti pagal "steel"):

mild [structural] steel (metal.)- mažaanglis [konstrukcinis/statybinis] plienas



Veronika Ziliene
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 70