KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

plotter

Lithuanian translation: braižytuvas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plotter
Lithuanian translation:braižytuvas
Entered by: Džiuginta Spalbar

11:25 Nov 2, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: plotter
plotter

Kontekstas toks, kad kalbama apie programinę įrangą, žodžiu IT.
Džiuginta Spalbar
Lithuania
braižytuvas
Explanation:
Pagrindinė reikšmė yra „braižytuvas“. Tam tikru atveju tiktų ir Margirio pasiūlytas „pjaustytuvas“. „Ploteris“ jau senokai nebevartojamas. T. p. žr. nuorodas ->
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
Dėkui!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5braižytuvas
Ernestas Lomsargis
4Plataus formato (rašalinis) spausdintuvasJolanta Schimenti
3Ploteris, pjaustytuvas
Diskusija UAB


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ploteris, pjaustytuvas


Explanation:
Kalbama apie kompiuteriu valdoma aparata, kuris ispjausto pvz pleveleje norimos konfiguracijos piesinius ar raides. Zargonu - ploteris (reik paziuret TZZ ar priimtinas), normine kalba turetu buti pjaustytuvas.

Diskusija UAB
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 6

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
braižytuvas


Explanation:
Pagrindinė reikšmė yra „braižytuvas“. Tam tikru atveju tiktų ir Margirio pasiūlytas „pjaustytuvas“. „Ploteris“ jau senokai nebevartojamas. T. p. žr. nuorodas ->


    Reference: http://www.likit.lt/all/an_lt/zod_p.html
    Reference: http://www.kuc.lt/en-lt.htm
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361
Grading comment
Dėkui!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Plataus formato (rašalinis) spausdintuvas


Explanation:
Vienas iš jų - tiesiog prieš mano akis, kurį mano vyras naudoja sudėtingiems brėžiniams bei aukštos kokybės grafikos darbams spausdinti); juo buvo pakeistas toks "braižytuvas" (dar vadinamas "penplotter"), kaip "moraliai pasenęs".
Jeigu kalbame apie tą patį - naujosios kartos plataus formato spausdintuvus, kurių paskirtis vis dėlto yra ne braižyti, o spausdinti, manyčiau, kad vadinti juos taip pat reikėtų atitinkamai. Žr. nuorodą:
http://www.neotika.lt/spaudohttp://www.neotika.lt/spaudos/s/

Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558