KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

tranciever

Lithuanian translation: siųstuvas-imtuvas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tranciever
Lithuanian translation:siųstuvas-imtuvas
Entered by: Kristina Radziulyte

20:09 Nov 2, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tranciever
tranciever

IT
Džiuginta Spalbar
Lithuania
transceiver - siųstuvas-imtuvas
Explanation:
portatyvi radijo stotelė
Selected response from:

Irena Gintilas
Grading comment
Dėkui!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1transceiver - siųstuvas-imtuvasIrena Gintilas
5KartotuvasJolanta Schimenti


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
transceiver - siųstuvas-imtuvas


Explanation:
portatyvi radijo stotelė


    Reference: http://www.merriamwebster.com/cgi-bin/dictionary?va=transcei...
    Reference: http://alkonas.fotonija.lt/Word.asp?Zodis=walkie-talkie
Irena Gintilas
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 70
Grading comment
Dėkui!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vidmantas Stilius
22 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kartotuvas


Explanation:
Kartotuvas (Transceiver)
(populiariai - transiveris)
Pavadinimas "Transceiver" kilęs nuo angliškų žodžių transmiter (siųstuvas) ir receiver (imtuvas).
Transiveris leidžia stočiai perduoti ir priimti paketus iš bendros tinklo terpės. Papildomai transiveris aptinka kolizijas tinkle ir užtikrina izoliacija tarp stočių.
10Base-2 ir 10Base-5 transiveriai jungiasi tiesiai prie bendros magistralės kabelio. Tik 10Base-2 atveju transiveris jungiasi prie kabelio per T-jungtį, o 10Base-5 atveju naudojamas atskiras transiveris kiekvienam tinklo elementui ir jungiasi per specialų AUI kabelį. 10Base-F, 10Base-T, FOIRL dažniausiai naudoja vidinį transiverį.
Taip pat egzistuoja išoriniai transiveriai 10Base-2, 10Base-F, 10base-T ir FOIRL tinklams kurie jungiasi prie AUI sąsajos tiesiai arba per AUI kabelį.





    vakarai.lt/klientam/tinklai/teorija/transceiver.htm
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vidmantas Stilius: kartotuvas - repeater, follower, pgl. Radioelektronikos terminų žodyną
20 hrs