KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

Upper basket rail cap

Lithuanian translation: Viršutinio krepšelio bėgelio fiksatorius


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Upper basket rail cap
Lithuanian translation:Viršutinio krepšelio bėgelio fiksatorius
Entered by: Džiuginta Spalbar

06:25 Nov 4, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Upper basket rail cap
Upper basket rail cap

Kalbama apie indaplovę ir jos viduje esančius važinėjančius stalčiukus indams sukrauti.
Džiuginta Spalbar
Lithuania
Viršutinio krepšelio bėgelio fiksatorius
Explanation:
Kalbama apie fiksuojantį gaubtelį, įtvirtinantį bėgeliais slankiojantį krepšelį, neleidžiantį jam judėti (pvz., kai reikia sudėti ar išimti indus).
Kartais pasitaiko: gaubtelis-fiksatorius (ar fiksuojantis gaubtelis).

Šiek tiek keistokai skamba tos deminutyvinės formos... :)


Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Dėkui!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Viršutinio krepšelio bėgelio fiksatoriusJolanta Schimenti
3viršutinio krepš(el)io bėg(el)io gaubtelis [dangtelis]
Ernestas Lomsargis


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
upper basket rail cap
viršutinio krepš(el)io bėg(el)io gaubtelis [dangtelis]


Explanation:
...

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Viršutinio krepšelio bėgelio fiksatorius


Explanation:
Kalbama apie fiksuojantį gaubtelį, įtvirtinantį bėgeliais slankiojantį krepšelį, neleidžiantį jam judėti (pvz., kai reikia sudėti ar išimti indus).
Kartais pasitaiko: gaubtelis-fiksatorius (ar fiksuojantis gaubtelis).

Šiek tiek keistokai skamba tos deminutyvinės formos... :)




Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Dėkui!