KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

watersafe

Lithuanian translation: jei jūsų indaplovė leistų vandenį


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:watersafe
Lithuanian translation:jei jūsų indaplovė leistų vandenį
Entered by: Džiuginta Spalbar

08:00 Nov 4, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: watersafe
For safety reasons (if your machine does not have the watersafe feature.)

Kalbama apie indaplovės prijungimą ir tai, ar ją prijungus kur nors nevarva vanduo... Kaip lietuviškai pavadinti priemonę, neleidžiančią tam vandeniui varvėti...
Džiuginta Spalbar
Lithuania
jei jūsų indaplovė leistų vandenį
Explanation:
arba: ...jei jūsų indaplovė neturi apsaugos priemonių prieš nutekėjimą, ...jei vanduo atsitiktinai nutekėtų.
Selected response from:

Irena Gintilas
Grading comment
Dėkui!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vozhtuvasDmitrij Sazanov
3jei jūsų indaplovė leistų vandenįIrena Gintilas


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vozhtuvas


Explanation:
Ar tik nekalbama apie vozhtuva, neleidzhianti vandeniui varveti? Pirma mintis buvo butent tokia...

Dmitrij Sazanov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 8

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jei jūsų indaplovė leistų vandenį


Explanation:
arba: ...jei jūsų indaplovė neturi apsaugos priemonių prieš nutekėjimą, ...jei vanduo atsitiktinai nutekėtų.

Irena Gintilas
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 70
Grading comment
Dėkui!