KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

spray arm

Lithuanian translation: Besisukantis purkštukas/purkštuvas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spray arm
Lithuanian translation:Besisukantis purkštukas/purkštuvas
Entered by: Džiuginta Spalbar

17:49 Nov 4, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: spray arm
spray arm

Vėl apie indaploves... Kokia tai galėtų būti detalė?
Džiuginta Spalbar
Lithuania
Besisukantis purkštukas/purkštuvas
Explanation:
Europoje pirmąją serijinę indaplovę su elektrine pavara pagamino vokiečių firma “Miele”. Tai buvo išvaizdus baltas cilindras ant trijų ratukų, o indai buvo kraunami per viršuje atidaromą dangtį. Jos veikimo principas buvo gana paprastas. Indai buvo kraunami į akytus metalinius krepšius, o vanduo buvo išpurškiamas per 1-3 besisukančius purkštukus.

*
Talpa - 9 indų komplektai; 5 programos: intensyvioji 70°C; AUTO 55 - 65°C; " ECO" taupioji 50°C;greitoji 35°C; mirkymas. Sąnaudos su "ECO" 50°C programa: elektros energijos - 0,8 kWh; vandens - 13 l. Energijos klasė - A; plovimo klasė - A; Džiovinimo klasė - A. Druskos ir skalavimo priemonių trūkumo indikatoriai. Asimetriški purkštuvai - didesnis plovimo našumas. Keičiamo aukščio viršutinis krepšelis. "AQUA-STOP" vandens išsiliejimo apsauga su garantija. "AQUA-SENSOR". Matmenys (A x P x G cm): 85 x 45 x 60. Suteikiama 12 mėn. garantija.
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Dėkui!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Besisukantis purkštukas/purkštuvasJolanta Schimenti
4ZhemiauDmitrij Sazanov


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zhemiau


Explanation:
Purkshtuvo (shvirkshto, pulverizatoriaus) ramstis (petys, atrama, stovas, laikiklis)

Variantu daug, net ne zhinau kuris geriau tiks :)))

Dmitrij Sazanov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ernestas Lomsargis: Nesusirkime sh-ch-zh liga. Gal šveplai susirašinėjantys lietuviai ir supras, bet nemokantys lietuvių kalbos paprasčiausiai bus suklaidinti. Sėkmės!
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Besisukantis purkštukas/purkštuvas


Explanation:
Europoje pirmąją serijinę indaplovę su elektrine pavara pagamino vokiečių firma “Miele”. Tai buvo išvaizdus baltas cilindras ant trijų ratukų, o indai buvo kraunami per viršuje atidaromą dangtį. Jos veikimo principas buvo gana paprastas. Indai buvo kraunami į akytus metalinius krepšius, o vanduo buvo išpurškiamas per 1-3 besisukančius purkštukus.

*
Talpa - 9 indų komplektai; 5 programos: intensyvioji 70°C; AUTO 55 - 65°C; " ECO" taupioji 50°C;greitoji 35°C; mirkymas. Sąnaudos su "ECO" 50°C programa: elektros energijos - 0,8 kWh; vandens - 13 l. Energijos klasė - A; plovimo klasė - A; Džiovinimo klasė - A. Druskos ir skalavimo priemonių trūkumo indikatoriai. Asimetriški purkštuvai - didesnis plovimo našumas. Keičiamo aukščio viršutinis krepšelis. "AQUA-STOP" vandens išsiliejimo apsauga su garantija. "AQUA-SENSOR". Matmenys (A x P x G cm): 85 x 45 x 60. Suteikiama 12 mėn. garantija.



    Reference: http://www.virtuvesbaldai.lt/buitine/indaplove.php
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Dėkui!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis
22 mins