KudoZ home » English to Lithuanian » Tech/Engineering

thermoshrinking machine

Lithuanian translation: aptraukimo termiškai susitraukiančia plėvele mašina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thermoshrinking machine
Lithuanian translation:aptraukimo termiškai susitraukiančia plėvele mašina

09:39 Jan 16, 2004
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: thermoshrinking machine
automatic thermoshrinking machines
Ugne Vitkute
Lithuania
aptempimo termiškai susitraukiančia plėvele mašina [įrenginys]
Explanation:
Gali būti, kad įrenginys tik kaitina plėvele aptemptą krovinį. Tada vadinčiau „terminio [šiluminio] plėvelės sutraukimo mašina [įrenginiu]“.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3aptempimo termiškai susitraukiančia plėvele mašina [įrenginys]
Ernestas Lomsargis
2automatinės sutraukimo (aptraukimo?) šiluminiu būdu staklėsLeonardas


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
automatinės sutraukimo (aptraukimo?) šiluminiu būdu staklės


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in pair: 3633

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aptempimo termiškai susitraukiančia plėvele mašina [įrenginys]


Explanation:
Gali būti, kad įrenginys tik kaitina plėvele aptemptą krovinį. Tada vadinčiau „terminio [šiluminio] plėvelės sutraukimo mašina [įrenginiu]“.


    Reference: http://www.glassw.lt/liet/puslapis/tara/t.htm
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361