KudoZ home » English to Lithuanian » Tourism & Travel

party blower

Lithuanian translation: išsivyniojantys švilpukai


15:47 Sep 16, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Tourism & Travel / Toys
English term or phrase: party blower
Gal kas žinote, kaip lietuviškai šis daiktas vadinamas?
DaivaS
Lithuania
Lithuanian translation:išsivyniojantys švilpukai
Explanation:

"4) Pramogoms skirtas ir kitas prekes: petankos rutulius, konfeti, serpentinus, skėčius nuo saulės, lietsargius, švilpukus, išsivyniojančius švilpukus ir kt."
Selected response from:

Mindaugas Vasinauskas
Lithuania
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3švilpynė-liežuvėlis
diana bb
2išsivyniojantys švilpukai
Mindaugas Vasinauskas


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
išsivyniojantys švilpukai


Explanation:

"4) Pramogoms skirtas ir kitas prekes: petankos rutulius, konfeti, serpentinus, skėčius nuo saulės, lietsargius, švilpukus, išsivyniojančius švilpukus ir kt."


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Mindaugas Vasinauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
švilpynė-liežuvėlis


Explanation:
švilpynės-liežuvėliai


    Reference: http://www.1001smulkmena.lt/article/archive/9/
diana bb
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 6