KudoZ home » English to Macedonian » Business/Commerce (general)

midmarket

Macedonian translation: pazar za kompanii so sredna golemina i pazar na proizvodi so sredna cena i kvalitet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:midmarket
Macedonian translation:pazar za kompanii so sredna golemina i pazar na proizvodi so sredna cena i kvalitet
Entered by: Dragi Peltechki

23:16 Mar 29, 2007
English to Macedonian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: midmarket
The company provides a range of clients—from intelligent telephony applications to full, rich-media interfaces—to meet the needs of SMB, midmarket, and enterprise-class organizations.
Dragi Peltechki
pazar za kompanii so sredna golemina i pazar na proizvodi so sredna cena i kvalitet
Explanation:
Se misli na kompanii so sredna golemina, t.e. pazarot na koj ovie kompanii gi plasiraat svoite proizvodi koi se sredna cena i sreden kvalitet. Inaku ovoj termin se srecava i za opis na samite kompanii ili proizvodi: midmarket companies, midmarket products, itn.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-03-30 08:32:20 GMT)
--------------------------------------------------

Jas ti go opishav terminot, megutoa kako ti ce go prevedesh vo samiot kontext, e tvoj izbor. Malku e teshko vakvi kovanici da gi prevedeme so eden ili dva zbora na nashiot makedonski jazik,
Selected response from:

Sashenka Ljuben
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Благодарам Сашенка...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pazar za kompanii so sredna golemina i pazar na proizvodi so sredna cena i kvalitet
Sashenka Ljuben
4среден пазар
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
среден пазар


Explanation:
...Стоките и услугите што целат кон средниот пазар недостигаат. ...
http://www.economy.gov.mk/WBStorage/Files/Bilten 4-5 MK.pdf

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 12

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pazar za kompanii so sredna golemina i pazar na proizvodi so sredna cena i kvalitet


Explanation:
Se misli na kompanii so sredna golemina, t.e. pazarot na koj ovie kompanii gi plasiraat svoite proizvodi koi se sredna cena i sreden kvalitet. Inaku ovoj termin se srecava i za opis na samite kompanii ili proizvodi: midmarket companies, midmarket products, itn.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-03-30 08:32:20 GMT)
--------------------------------------------------

Jas ti go opishav terminot, megutoa kako ti ce go prevedesh vo samiot kontext, e tvoj izbor. Malku e teshko vakvi kovanici da gi prevedeme so eden ili dva zbora na nashiot makedonski jazik,

Sashenka Ljuben
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодарам Сашенка...