KudoZ home » English to Macedonian » Finance (general)

Datapooling

Macedonian translation: интегрирање на податоци


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Datapooling
Macedonian translation:интегрирање на податоци
Entered by: Radica Schenck

20:16 Apr 10, 2007
English to Macedonian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Datapooling
postoi nesto na makedonski za ovoj poim? :)

Datapooling from various accounting systems is very flexible due to the data warehouse architecture.

SEM-BCS (Business Consolidation) makes a data warehouse-based consolidation tool available, that provides a new degree of integration. Datapooling from various accounting systems is very flexible due to the data warehouse architecture. By activating standard interfaces, R/3 systems can upload up-to-date data to the consolidation memory from all over the world. Closing data from subsidiaries with non-SAP systems can equally be imported using "flatfile-uploads".
Radica Schenck
Germany
интегрирање на податоци
Explanation:
Data pooling го најдов во смисла на centralizong information for the purpose of integration, значи некој вид централен депозитар на податоци. Види референца... И на google барај ја оваа фраза: "data pooling" accounting
Значи првите 2 збора во наводници другиот надвор од наводници.
Selected response from:

Marina Sadikoska
Grading comment
blagodaram!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3здружување на податоци
Irena Kacarski-Kimova
3интегрирање на податоци
Marina Sadikoska


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
datapooling
интегрирање на податоци


Explanation:
Data pooling го најдов во смисла на centralizong information for the purpose of integration, значи некој вид централен депозитар на податоци. Види референца... И на google барај ја оваа фраза: "data pooling" accounting
Значи првите 2 збора во наводници другиот надвор од наводници.


    Reference: http://www.icbc.com.cn/e_about/index.jsp?column=About%2BUs%3...
Marina Sadikoska
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 6
Grading comment
blagodaram!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
datapooling
здружување на податоци


Explanation:
"pool" се користи со значење „здружува“, „заеднички“ ...

На пример во Glossary of Commercial Law and Trade има:

pooling of resources здружување на средства
pooling of risk заеднички ризик
pool 1. заеднички фонд, здружени средства, заеднички потфат 2 труст 3 неформална грпа на луже со заедничка цел или одговорност 4 (v) здружува, комбинира

Hope this helps.

поздрав,

Ирена


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-04-11 07:24:18 GMT)
--------------------------------------------------

Се извинувам за печатните грешки :(, треба да биде „група“ и „луѓе“ :)

Irena Kacarski-Kimova
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 27