KudoZ home » English to Macedonian » International Org/Dev/Coop

Advocate General

Macedonian translation: генерален адвокат


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Advocate General
Macedonian translation:генерален адвокат
Entered by: Irena Kacarski-Kimova

07:20 Oct 23, 2006
English to Macedonian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop / law
English term or phrase: Advocate General
titula na pretpostavuvam "vrhoven sudija?" vo Evropskiot sud na pravdata.

Ako nekoj nasol soodveten prevod na ovaa titutula i ja spodeli so mene ke mu bidam mnogu blagodarna.

Thanks in advance.
Irena Kacarski-Kimova
Macedonia (FYROM)
генерален адвокат
Explanation:
Ова е официелниот превод на изразот.
http://www.delmkd.cec.eu.int/mk/broshures_and_campaigns/HOW ...

Всушност се работи за обвинител. Во конкретниов пример за обвинител на суд од втор степен.
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Врховен правобранителBojan Kicurovski
4 +1генерален адвокат
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
advocate general
генерален адвокат


Explanation:
Ова е официелниот превод на изразот.
http://www.delmkd.cec.eu.int/mk/broshures_and_campaigns/HOW ...

Всушност се работи за обвинител. Во конкретниов пример за обвинител на суд од втор степен.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Blagodaram.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radica Schenck: no, ne e obvinitel... ger. Generalanwalt, spanski Abogado General, franc.avocat général, ital. avvocato generale
4 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
advocate general
Врховен правобранител


Explanation:
Во Европскиот суд на правдата Advocate general не е ниту судија, ниту обвинител... Поради тоа , мислам дека посоодветен би бил изразот правобранител



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-10-23 09:43:42 GMT)
--------------------------------------------------

Во словенечкит документи за пристапување кон ЕУ, Advocate General е генерален правобранител
EN: The Advocate-General whose term of office is to expire at the end of the first three years shall be chosen by lot.
SLO:Generalnega pravobranilca, kateremu se mandat izteče ob koncu prvega triletnega obdobja, se določi z žrebom.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/European_Court_of_Justice#Advoc...
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Advocate_General
Bojan Kicurovski
Macedonia (FYROM)
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Radica Schenck: mislam deka toj slovoeneckiot preveduvac prepisuval od pogresna strana od recnikot. nemam dovolno mesto da objasnuvam, pozdrav!
4 days