KudoZ home » English to Macedonian » Law: Contract(s)

..without prejudice to any rights or liabilities accrued at...

Macedonian translation: ...нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:..without prejudice to any rights or liabilities accrued at...
Macedonian translation:...нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати...
Entered by: Cvetanka Ristomanova

20:55 Jul 24, 2005
English to Macedonian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: ..without prejudice to any rights or liabilities accrued at...
Целата реченица гласи:
Termination of this Agreement however caused shall be without prejudice to any rights or liabilities accrued at the the date of termination.
Однапред ви благодарам на сите за сугестиите, секогаш се од голема помош! :)
Cvetanka Ristomanova
Macedonia (FYROM)
...нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати...
Explanation:
Целата реченица би била: „Поништувањето (откажувањето) на овој договор, без разлика на причината, нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати на датумот на поништѕвањето (откажувањето).„
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Благодарам, така и го преведов. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5...нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати...
Sherefedin MUSTAFA
5...bez predrasudi za bilo koi prava ili odgovornosti odredeni na...xxxenissalifi
5.. без повреда на/без а е во противност на кои било права или обврски настанати на ...
Emilija Ivanovska
5без влијаниеBojan Kicurovski
5без влијаниеBojan Kicurovski
5bez predrasudi kon koi bilo prava i obvrski steknati ili realizirani
Sashenka Ljuben


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bez predrasudi kon koi bilo prava i obvrski steknati ili realizirani


Explanation:
moze da se prevede kako gore (bez predrasudi) a moze i objektivno, pravedno, i slichno!

Sashenka Ljuben
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
без влијание


Explanation:
...In law, the phrase without prejudice means that a claim, lawsuit, or proceeding has been brought to a temporary end but that no legal rights or privileges have been determined, waived, or lost by the result. For example, if a party brings a lawsuit in small claims court but discovers that the claim is over the amount for that court to have jurisdiction, the lawsuit can be dismissed "without prejudice". This means that the dismissal is no bar to bringing a new lawsuit in a court that does have jurisdiction.



--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 13 mins (2005-07-25 12:08:29 GMT)
--------------------------------------------------

Престанокот на важење на овој Договор, по било кој основ, нема да влијае на било какви права и обврски настанати на денот на престанокот на важноста


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Prejudice_(law)
Bojan Kicurovski
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
без влијание


Explanation:
...In law, the phrase without prejudice means that a claim, lawsuit, or proceeding has been brought to a temporary end but that no legal rights or privileges have been determined, waived, or lost by the result. For example, if a party brings a lawsuit in small claims court but discovers that the claim is over the amount for that court to have jurisdiction, the lawsuit can be dismissed "without prejudice". This means that the dismissal is no bar to bringing a new lawsuit in a court that does have jurisdiction.




    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Prejudice_(law)
Bojan Kicurovski
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
.. без повреда на/без а е во противност на кои било права или обврски настанати на ...


Explanation:
„без повреда на“ - како предлог ми беше даден од правници при превод на слични договори.

„без да е во противност на“ - оваа формулација стои во прирачникот на СЕИ за превод на ЕУ директивите.. исто така по предлог на правници.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 19 mins (2005-07-25 14:14:43 GMT)
--------------------------------------------------

сега приметив грешка при куцањето „без да е во спротивност со“ треба да стои :)

Emilija Ivanovska
United States
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
...нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати...


Explanation:
Целата реченица би била: „Поништувањето (откажувањето) на овој договор, без разлика на причината, нема да биде на штета на било кои права или обврски стекнати на датумот на поништѕвањето (откажувањето).„

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодарам, така и го преведов. :)

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
...bez predrasudi za bilo koi prava ili odgovornosti odredeni na...


Explanation:
...bez predrasudi za bilo koi prava ili odgovornosti odredeni vo...

xxxenissalifi