KudoZ home » English to Macedonian » Law (general)

I swear under penalty of perjury

Macedonian translation: se zakolnuvam svesen za kaznata shto sledi za lazno svedochenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:I swear under penalty of perjury
Macedonian translation:se zakolnuvam svesen za kaznata shto sledi za lazno svedochenje
Entered by: Sashenka Ljuben

08:38 May 18, 2005
English to Macedonian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: I swear under penalty of perjury
-/-
Blerina
Macedonia (FYROM)
se zakolnuvam svesen za kaznata shto sledi za lazno svedochenje
Explanation:
Ova e bukvalen prevod na recenicata. Vo Krivichniot zakonik koj mislam deka se ushte e vo sila, se koristi slednava izjava:
"Se zakolnuvam so svojata chest deka za se shto me prashal sudot sum zboruval vistina i deka nishto shto sum znael z aovaa rabota ne sum premolchil".
Selected response from:

Sashenka Ljuben
Macedonia (FYROM)
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3se kolnam pod strav od kazna za lazno svedocenjexxxenissalifi
4 -1se zakolnuvam svesen za kaznata shto sledi za lazno svedochenje
Sashenka Ljuben


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
i swear under penalty of perjury
se zakolnuvam svesen za kaznata shto sledi za lazno svedochenje


Explanation:
Ova e bukvalen prevod na recenicata. Vo Krivichniot zakonik koj mislam deka se ushte e vo sila, se koristi slednava izjava:
"Se zakolnuvam so svojata chest deka za se shto me prashal sudot sum zboruval vistina i deka nishto shto sum znael z aovaa rabota ne sum premolchil".

Sashenka Ljuben
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxenissalifi: ovoj o govor ne go otslikuva originalot, bidejki e premnogu dolg, i taka ne e prestaven vo krivicniot zakonik
70 days

70 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
i swear under penalty of perjury
se kolnam pod strav od kazna za lazno svedocenje


Explanation:
nablizok odgovor spored mene

xxxenissalifi