KudoZ home » English to Macedonian » Medical: Dentistry

undercuts (n., pl.)

Macedonian translation: поткопано, подминирано место


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:undercuts (n., pl.)
Macedonian translation:поткопано, подминирано место
Entered by: Radica Schenck

09:23 Oct 25, 2007
English to Macedonian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: undercuts (n., pl.)
undercut (un·der·cut) (un´dər-kət) 1. that portion of a tooth which lies between the survey line (height of contour) and the gingivae. 2. the contour of a cross-section of a residual ridge or dental arch which would prevent the insertion of a denture. 3. the contour of flasking stone which interlocks in such a way as to prevent the separation of the parts. 4. a depressed or intaglio irregularity in the wall of a prepared tooth that prevents the ready withdrawal and seating of a wax pattern and the metal alloy casting.
Radica Schenck
Germany
podminirano mesto
Explanation:
Definitivni se raboti za terminot "podminirano mesto" ili "potkopano mesto"pa taka prevodot na taa recenica bi bil : preparacija na podminiranite mesta ne e potrebna

NA primer pri struzenje na zabite za most potkopani mesta se onie delovi od zabnoto trupce sto ne se vo linija na povrsinata na zabot tuku se pod taa povrsina i se gladaat duri i makroskopski kako tumbi rumbi (narodski kazano) toa ja namaluva maznata povrsina na zabnoto trupce ,vo ovoj slucaj tie mesta treba da se zaramnat za polesno stavanje i cementiranje na koronkite.
Koga se izrabotuvaat zabni protezi potkopani mesta pravat nekoi zabi koi se iskiveni ili navednati ,tie treba da se potpolnat ili ispravat za da ovozmozat polesno stavanje i vadenje na protezite (posebna podgotovka na tie zabi se pravi so vosok na gipsen model na koj se izrabotuva protezata ili tie zabi se stavaat pod koronki i se paraleliziraat - ispravaat i potkopanite mesta na toj nacin se gubat )
Potreba od podminirani mesta ima pri stavanje na plombi na zabite koga takvite mesta sluzat za podobro drzenje na plombata ili sprecuvanje na nejzino ispaganje.Recenicata od tekstot pretpostavuvam deka se odnesuva na ovaa potreba kade podminiranite mesta sluzat za podobra retencija ili drzenje na plombata ili kade podminiranite mesta ne ja kompromitiraat ponatamosnata rabota do taa mera za da mora da bidat eliminirani.
Se nadevam deka dadov dobro obrazlozenie za ovoj termin, direktno mi go isprati prijatelka zabar so dolgi konsultacii. Pozdrav!
Selected response from:

Maja Gerasimova
Grading comment
фала многу! Во меѓувреме текстот го испратив а се имав консултирано и јас и мојот "стручен советник" не ми го спомна "подминирано", меѓутоа ми го препорача "поткопано место".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1podminirano mestoMaja Gerasimova
3субгингивална површина
Emilija Ivanovska


Discussion entries: 3





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
субгингивална површина


Explanation:
Радица,

прашав еден пријател заболекар... ми рече дека no preparation of the undercuts is required може да се стави како „нема препарација под гингивата“. Се надевам ќе ти помогне, или ако ништо друго, ќе те упати :)

поздрав



Emilija Ivanovska
United States
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
podminirano mesto


Explanation:
Definitivni se raboti za terminot "podminirano mesto" ili "potkopano mesto"pa taka prevodot na taa recenica bi bil : preparacija na podminiranite mesta ne e potrebna

NA primer pri struzenje na zabite za most potkopani mesta se onie delovi od zabnoto trupce sto ne se vo linija na povrsinata na zabot tuku se pod taa povrsina i se gladaat duri i makroskopski kako tumbi rumbi (narodski kazano) toa ja namaluva maznata povrsina na zabnoto trupce ,vo ovoj slucaj tie mesta treba da se zaramnat za polesno stavanje i cementiranje na koronkite.
Koga se izrabotuvaat zabni protezi potkopani mesta pravat nekoi zabi koi se iskiveni ili navednati ,tie treba da se potpolnat ili ispravat za da ovozmozat polesno stavanje i vadenje na protezite (posebna podgotovka na tie zabi se pravi so vosok na gipsen model na koj se izrabotuva protezata ili tie zabi se stavaat pod koronki i se paraleliziraat - ispravaat i potkopanite mesta na toj nacin se gubat )
Potreba od podminirani mesta ima pri stavanje na plombi na zabite koga takvite mesta sluzat za podobro drzenje na plombata ili sprecuvanje na nejzino ispaganje.Recenicata od tekstot pretpostavuvam deka se odnesuva na ovaa potreba kade podminiranite mesta sluzat za podobra retencija ili drzenje na plombata ili kade podminiranite mesta ne ja kompromitiraat ponatamosnata rabota do taa mera za da mora da bidat eliminirani.
Se nadevam deka dadov dobro obrazlozenie za ovoj termin, direktno mi go isprati prijatelka zabar so dolgi konsultacii. Pozdrav!


Example sentence(s):
  • no preparation of the undercuts is required
  • preparacija na podminiranite mesta ne e potrebna

    Reference: http://www.3shape.com/dentistry/dental_designer/content.htm
Maja Gerasimova
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
фала многу! Во меѓувреме текстот го испратив а се имав консултирано и јас и мојот "стручен советник" не ми го спомна "подминирано", меѓутоа ми го препорача "поткопано место".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Čkripeska
40 days