KudoZ home » English to Macedonian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

close survey

Macedonian translation: seopfatna anketa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:close survey
Macedonian translation:seopfatna anketa
Entered by: Milena Čkripeska

14:22 Oct 29, 2007
English to Macedonian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: close survey
Dali ima nekoj poseben termin za "close" ili bi bilo samo anketa?
Kalina Maleska-Gegaj
Macedonia (FYROM)
seopfatna anketa
Explanation:
Vo ovoj slucaj CLOSE go nema osnovnoto i najsiroko rasprostarneto znacenje, tuku e vo sosema poinakov kontekst. Ova se angliskite tolkuvanja na zborot vo kontekstot vo kojsto e upotreben: "rigorously attentive; strict and thorough". Znaci, stanuva zbor za mnogu tocna/precizna i jasno definirana/koncipirana anketa/istrazuvanje; celosno/iscrpno sprovedena i so golemo vnimanie, osobeno na detalite.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-10-30 11:01:26 GMT)
--------------------------------------------------

Analogno na in-depth i so recisi identicno znacenje ("in-depth study"). Osven SEOPFATNA, moze da bide i ISCRPNA/DETALNA ANKETA (znaci ne samo povrsna).
Selected response from:

Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Grading comment
fala mnogu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5seopfatna anketa
Milena Čkripeska
3ispituvanje odbliskuMaja Gerasimova


Discussion entries: 1





  

Answers


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ispituvanje odblisku


Explanation:
Close survey ne postoi kako poseben termin vo specijalistickite recnici. Kako i da e, mozebi avtorot sakal da kaze deka ovoj pregled, anketa, ispituvanje, nadzor, bil napraven so isleduvanje odblisku na ispitanicite, e sega na vam ostanuva vo zavisnost od kontekstot, da se vidi dali se raboti za nekoja dadena celna grupa, ili pak za ispituvanje vo "laboratoriski" uslovi, kade dvizenjeto i komunikaciite so ostanatiot svet bile ograniceni.


Maja Gerasimova
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
Notes to answerer
Asker: fala mnogu. za zal nema kontekst, pa ke mora nekoj opst termin da stavam, sto bi opfakal poveke raboti


20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
seopfatna anketa


Explanation:
Vo ovoj slucaj CLOSE go nema osnovnoto i najsiroko rasprostarneto znacenje, tuku e vo sosema poinakov kontekst. Ova se angliskite tolkuvanja na zborot vo kontekstot vo kojsto e upotreben: "rigorously attentive; strict and thorough". Znaci, stanuva zbor za mnogu tocna/precizna i jasno definirana/koncipirana anketa/istrazuvanje; celosno/iscrpno sprovedena i so golemo vnimanie, osobeno na detalite.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-10-30 11:01:26 GMT)
--------------------------------------------------

Analogno na in-depth i so recisi identicno znacenje ("in-depth study"). Osven SEOPFATNA, moze da bide i ISCRPNA/DETALNA ANKETA (znaci ne samo povrsna).

Example sentence(s):
  • "close supervision"; "paid close attention"; "a close study"; "kept a close watch on expenditures"
Milena Čkripeska
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 16
Grading comment
fala mnogu