KudoZ home » English to Macedonian » Telecom(munications)

rollout the network

Macedonian translation: postavi/razvie/prosiri mrezata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rollout the network
Macedonian translation:postavi/razvie/prosiri mrezata
Entered by: Irena Kacarski-Kimova

06:31 Oct 23, 2006
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: rollout the network
... a mobile operator must rollout the network before it is able to obtain revenues from services.

thanks.

vo malku poinakov kontekst i red na zborovi go prevedov "rollout" kako voveduvanje na novi uslugi" no ovde nesto ne mi stima ...
Irena Kacarski-Kimova
Macedonia (FYROM)
razvie mrezata
Explanation:
roll out kako prvicno znacenje ima razvlekuva, odmotuva. Smetam deka tokmu ova znacenje treba da se zeme vo Vasiot kontekst, zaradi toa sto bi bilo i logicno da se napravi prvo edna razviena mreza, a duri potoa da se zemaat prihodi od razlicnite uslugi koi taa mreza moze da gi ponudi.
Vtoroto znacenje na iznesuvanje, pretstavuvanje na ponuda bi mozelo da se iskoristi dokolku imase pospecificno - kakov tip na mreza, ili usluga se nudi.
barem jas taka sfakjam.... So srekja
Selected response from:

Maja Gerasimova
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2промовирање, промоцијаd_miteva
4прошири мрежата
Alain Marsol
4razvie mrezataMaja Gerasimova


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rollout
промовирање, промоција


Explanation:
Rollout - same as а product launch. (Raynet Business & Marketing Glossary)

d_miteva
Slovenia
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandar Zafirovski
53 mins
  -> Благодарам :)!

agree  Marina Sadikoska
7 hrs
  -> Благодарам :)!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
razvie mrezata


Explanation:
roll out kako prvicno znacenje ima razvlekuva, odmotuva. Smetam deka tokmu ova znacenje treba da se zeme vo Vasiot kontekst, zaradi toa sto bi bilo i logicno da se napravi prvo edna razviena mreza, a duri potoa da se zemaat prihodi od razlicnite uslugi koi taa mreza moze da gi ponudi.
Vtoroto znacenje na iznesuvanje, pretstavuvanje na ponuda bi mozelo da se iskoristi dokolku imase pospecificno - kakov tip na mreza, ili usluga se nudi.
barem jas taka sfakjam.... So srekja


    Reference: http://www.telegeography.com/cu/article.php?article_id=14194
    Reference: http://www.vodafone.com/section_article/0,3035,CATEGORY_ID%2...
Maja Gerasimova
Meets criteria
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 2
Notes to answerer
Asker: I jas mislam deka Alan zasluzi dva poeni. Navistina mislev deka mozam da gi podelam. Vo sto e rabotata?


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
прошири мрежата


Explanation:


Alain Marsol
Macedonia (FYROM)
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in FrenchFrench
Notes to answerer
Asker: Navistina mislev deka mozam da gi podelam poenite. Zalam sto izleze deka ne moze.