KudoZ home » English to Malay » Other

Gearing up for the bid day

Malay translation: bersiap sedia untuk hari (menawar) tawaran


06:44 Aug 5, 2004
English to Malay translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: Gearing up for the bid day
trans plz..tq
baby
Malay translation:bersiap sedia untuk hari (menawar) tawaran
Explanation:
bersiap sedia untuk hari (menawar) tawaran
Selected response from:

ajali
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bersiap sedia untuk hari (menawar) tawaranajali
3bersiap sedia untuk hari tawaran
Ramona Ali


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gearing up for the bid day
bersiap sedia untuk hari tawaran


Explanation:
bersiap sedia (memperlangkap diri) untuk hari tawaran

(atau mungkin yang dimaksudkan ialah 'the big day'?)

Ramona Ali
Native speaker of: Native in MalayMalay
PRO pts in category: 47

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gearing up for the bid day
bersiap sedia untuk hari (menawar) tawaran


Explanation:
bersiap sedia untuk hari (menawar) tawaran

ajali
United States
Native speaker of: Native in MalayMalay
PRO pts in category: 22