KudoZ home » English to Mongolian » Advertising / Public Relations

Хулдаасан хэвлэл

Mongolian translation: хулдаасан хэвлэл


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vinyl printing
Mongolian translation:хулдаасан хэвлэл
Entered by: Tsogt Gombosuren

18:49 Feb 21, 2009
English to Mongolian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: Хулдаасан хэвлэл
Нэрийн хуудас, хулдаасан хэвлэл, реклам сурталчилгаа гээд байдаг даа. Юу гэхэв? Мэдэх хүн байвал туслаач.
Batjavkhaa Batsaikhan
Mongolia
poster print
Explanation:
lino print болохоор урлаг талдаа болоод явчихаж байна. Хулдаасан материал дээр товойлгох зэргээр урлагийн бүтээл туурвисан байдгийг linoprint гэж байна.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days13 hrs (2009-02-24 08:40:11 GMT)
--------------------------------------------------

Яг оносон үгийг нь оллоо. "vinyl printing" гэдэг юм байна.
http://www.vinylprinting.co.uk/ вэбсайтаас харахад манайхны хулдаасан хэвлэлийн машин яг харагдаж байна.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days16 hrs (2009-02-24 11:13:58 GMT)
--------------------------------------------------

"Vinyl" нь хулдаасан материал юм.
Selected response from:

Tsogt Gombosuren
Canada
Grading comment
Хамгийн тохиромжтой нь "vinyl printing" юм байна.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poster print
Tsogt Gombosuren
3silk screen printingIndra
3linoleum print
orhon int


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
linoleum print


Explanation:
Google "linoleum print" and see if that's the technique they mean. Apparently it's a well known printing technique.
Variants are linoprint, linocut printing, linoleum block printing

Example sentence(s):
  • He was known for cutting linoleum prints of nature and associated with Ansel Adams and Dorothea Lange.

    Reference: http://www.encyclopedia.com/doc/1E1-linole-bl.html
orhon int
Turkey
Native speaker of: Native in SwedishSwedish

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poster print


Explanation:
lino print болохоор урлаг талдаа болоод явчихаж байна. Хулдаасан материал дээр товойлгох зэргээр урлагийн бүтээл туурвисан байдгийг linoprint гэж байна.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days13 hrs (2009-02-24 08:40:11 GMT)
--------------------------------------------------

Яг оносон үгийг нь оллоо. "vinyl printing" гэдэг юм байна.
http://www.vinylprinting.co.uk/ вэбсайтаас харахад манайхны хулдаасан хэвлэлийн машин яг харагдаж байна.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days16 hrs (2009-02-24 11:13:58 GMT)
--------------------------------------------------

"Vinyl" нь хулдаасан материал юм.

Tsogt Gombosuren
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in MongolianMongolian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Хамгийн тохиромжтой нь "vinyl printing" юм байна.
Notes to answerer
Asker: "Poster print" гэхээр арай л болохгүй байна. Энэ нь ганц хулдаас биш өөр ямар ч материал дээр хэвлэж болох хэвлэлийг хэлж байна. Харин заавал хулдаасан дээр хэвлэдэг байх гэсэн утга орох ёстой гээд байх юм, үйлчлүүлэгч маань.


4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
silk screen printing


Explanation:
Энийг хэлээд байгаа юм болов уу

Indra
Native speaker of: Native in MongolianMongolian