ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Mongolian » Business/Commerce (general)

Stock and Share

Mongolian translation: хувьцааны хөрөнгө ба хувьцаа

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Stock and Share
Mongolian translation:хувьцааны хөрөнгө ба хувьцаа
Entered by: Batjavkhaa Batsaikhan

07:07 May 4, 2008
English to Mongolian translations [PRO]
Business/Commerce (general) / Securities Market
English term or phrase: Stock and Share
"Stock", "Share" хоёрыг хоёуланг нь хувьцаа гэж орчуулах болчихоод байх юм. Уг нь хоёулаа өөр өөр ойлголт юм. Тус бүрийг нь яаж оноож орчуулах вэ?
Batjavkhaa Batsaikhan
Mongolia
хувьцааны хөрөнгө ба хувьцаа
Explanation:
stock: In financial markets, stock is the capital raised by a corporation through the issuance and distribution of shares.
Өөрөөр хэлбэл хувьцаа гаргах замаар босгосон хөрөнгө мөнгө буюу хувьцааны хөрөнгө юм.
share: In finance a share is a unit of account for various financial instruments including stocks, mutual funds, limited partnerships, and REIT's. In British English, the usage of the word share alone to refer solely to stocks is so common that it almost replaces the word stock itself.
Өөрөөр хэлбэл гаргаж буй хувьцааг хэлнэ.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-05-04 15:20:29 GMT)
--------------------------------------------------

Компанийн тухай хуульд "3.4.1.хувь нийлүүлэгчийн оруулсан хөрөнгө нь хувьцаанд хуваагдаж, хувьцаа нь нийтэд чөлөөтэй арилжаалагддаг нээлттэй буюу хувьцаат компани" гэжээ
Википедиагийн тодорхойлолтыг орчуулъя. stock: Санхүүгийн зах зээлд stock гэдэг нь тухайн компани shares гаргаж, түгээх замаар босгосон капитал буюу хөрөнгийг хэлнэ.
ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЛ ХУВЬ НИЙЛҮҮЛСЭН/ХУВЬЦААНЫ ХӨРӨНГӨ БОЛНО.

share: Санхүүгийн салбарт share гэдэг нь санхүүгийн янз бүрийн хэрэгслийн НЭГЖ гэж байна. Нэгжийг хувьцаа гэхгүй юм бол өөр юуг хувьцаа гэх вэ?

Selected response from:

Tsogt Gombosuren
Mongolia
Grading comment
Thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1share- үнэт цаас, stock- хувьцааIndra
5 -1хувьцааны хөрөнгө ба хувьцаа
Tsogt Gombosuren


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
stock and share
хувьцааны хөрөнгө ба хувьцаа


Explanation:
stock: In financial markets, stock is the capital raised by a corporation through the issuance and distribution of shares.
Өөрөөр хэлбэл хувьцаа гаргах замаар босгосон хөрөнгө мөнгө буюу хувьцааны хөрөнгө юм.
share: In finance a share is a unit of account for various financial instruments including stocks, mutual funds, limited partnerships, and REIT's. In British English, the usage of the word share alone to refer solely to stocks is so common that it almost replaces the word stock itself.
Өөрөөр хэлбэл гаргаж буй хувьцааг хэлнэ.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-05-04 15:20:29 GMT)
--------------------------------------------------

Компанийн тухай хуульд "3.4.1.хувь нийлүүлэгчийн оруулсан хөрөнгө нь хувьцаанд хуваагдаж, хувьцаа нь нийтэд чөлөөтэй арилжаалагддаг нээлттэй буюу хувьцаат компани" гэжээ
Википедиагийн тодорхойлолтыг орчуулъя. stock: Санхүүгийн зах зээлд stock гэдэг нь тухайн компани shares гаргаж, түгээх замаар босгосон капитал буюу хөрөнгийг хэлнэ.
ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЛ ХУВЬ НИЙЛҮҮЛСЭН/ХУВЬЦААНЫ ХӨРӨНГӨ БОЛНО.

share: Санхүүгийн салбарт share гэдэг нь санхүүгийн янз бүрийн хэрэгслийн НЭГЖ гэж байна. Нэгжийг хувьцаа гэхгүй юм бол өөр юуг хувьцаа гэх вэ?



Tsogt Gombosuren
Mongolia
Specializes in field
Native speaker of: Native in MongolianMongolian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Thanks a lot

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Indra: Share- хувь нийлүүлэгчийн оруулсан хөрөнгө, stock- хувьцаа
3 hrs
  -> Эхлээд миний өгсөн тодорхойлолтуудыг харна уу. Эдгээрийг Википедиагаас авсан болно. Сайн уншаарай

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
stock and share
share- үнэт цаас, stock- хувьцаа


Explanation:
Үнэт цаас гэж Засгийн газар болон бусад эрх бүхий этгээдээс гаргасан өрийн бичиг/бонд/, компанийн бүх төрлийн хувьцаа, компанийн гаргасан, эсхүл гаргахаар санал болгож буй хувьцааг худалдах, худалдан авах эрхийн опцион, хөрөнгө оруулалтын сангийн хувьцаа, түүнчлэн үнэт цаасны хорооноос энэ хуульд нийцүүлсэн үнэт цаас гэж тодорхойлсон баримтыг,
гэж Үнэт Цаасны Зах Зээлийн тухай хуулийн 3.1.1-д заасан байна. Үүнээс үзэхэд share- үнэт цаас, stock- хувьцаа гэж тодорхойлж болох юм.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-05-04 14:51:11 GMT)
--------------------------------------------------

agree securities - үнэт цаас

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-05-04 15:05:03 GMT)
--------------------------------------------------

Зөв орчуулга нь энэ байх гэж бодож байна.
share- хувь нийлүүлэгчийн оруулсан хөрөнгө, stock- хувьцаа, securities- үнэт цаас


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2008-05-05 03:38:43 GMT)
--------------------------------------------------

Тийм байна. Тэгвэл Share хувьцаа болж, Stock нь хувь нийлүүлэгчийн оруулсан хөрөнгө болж байна. Хувьцааны хөрөнгө гэснээс хувь нийлүүлэгчийн оруулсан хөрөнгө эсвэл зүгээр хөрөнгө гэж болох байх.

Indra
Specializes in field
Native speaker of: Native in MongolianMongolian
Notes to answerer
Asker: share bol yaalt ch baihgui huvitsaa l daa. Stock neeree huvi niiluulsen horongo yum bna


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tsogt Gombosuren: Үнэт цаас нь хавьгүй өргөн утгатай. Share буюу хувьцаа бол түүний зөвхөн нэг хэсэг нь. Өөрийнхөө өгсөн тодорхойлолтыг харна уу. Үнэт цаас = securities
1 hr
  -> Компанийн тухай хуулийн 3.4.1-ийг уншаад Википедиагаас авсан тодорхойлолттойгоо харьцуулаад үзнэ үү.