KudoZ home » English to Mongolian » Electronics / Elect Eng

Protruding wave device is introduced into the appliance, which prevent the appli

Mongolian translation: тогны огцом хэлбэлзэл


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:protruding wave
Mongolian translation:тогны огцом хэлбэлзэл
Entered by: Tsogt Gombosuren

16:49 Feb 17, 2009
English to Mongolian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Protruding wave device is introduced into the appliance, which prevent the appli
Энд "protruding wave" гэдгийг монголоор юу гэж орчуулдаг вэ?
Batjavkhaa Batsaikhan
Mongolia
тогны огцом хэлбэлзэл
Explanation:
wave - хэлбэлзэл
protruding - огцом
Тог тасраад ирэхэд гэнэт их гүйдэл ирснээс цахилгаан төхөөрөмж шатах аюул байдаг. Энэ тогны огцом хэлбэлзлээс хамгаалах төхөөрөмжийн тухай яригдаж байна.
Selected response from:

Tsogt Gombosuren
Canada
Grading comment
Баярлалаа.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1тогны огцом хэлбэлзэл
Tsogt Gombosuren
3хүчтэй тэжээлIndra


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
protruding wave device is introduced into the appliance, which prevent the appli
хүчтэй тэжээл


Explanation:
Шууд орчуулга нь "урагш түрсэн, цухуйлгасан долгион" гэх боловч энд тохирох утга нь "хүчтэй тэжээл" гэх байх. Гэнэтийн хүчтэй тогноос хамгаалах аппарат...

Indra
Native speaker of: Native in MongolianMongolian

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
protruding wave
тогны огцом хэлбэлзэл


Explanation:
wave - хэлбэлзэл
protruding - огцом
Тог тасраад ирэхэд гэнэт их гүйдэл ирснээс цахилгаан төхөөрөмж шатах аюул байдаг. Энэ тогны огцом хэлбэлзлээс хамгаалах төхөөрөмжийн тухай яригдаж байна.

Tsogt Gombosuren
Canada
Native speaker of: Native in MongolianMongolian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Баярлалаа.
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  orhon int
14 hrs