KudoZ home » English to Norwegian » Computers (general)

interface plate

Norwegian translation: festeplate


22:42 Apr 2, 2007
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / Montering av projektor (i tak)
English term or phrase: interface plate
Using three M3 X 16mm flat head screws and nylon spacers, secure the projector interface plate to your projector.

Kontaktplate?
Hanne Aas
Norway
Norwegian translation:festeplate
Explanation:
På bildet ser det ut som en plate som du monterer på prosjektoren, slik at du kan feste den i takopphenget.

"Prosjektor Hitachi XGA 980 2200 ansilumen Kr. 2500
Festeplate for oppheng i 48mm rør / trosse Kr. 60"
Selected response from:

Bjørnar Magnussen
Grading comment
Valgte å bruke festeplate. Tusen takk for hjelpen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3monteringsplate, dekkplateRannheid Sharma
3festeplate
Bjørnar Magnussen


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
festeplate


Explanation:
På bildet ser det ut som en plate som du monterer på prosjektoren, slik at du kan feste den i takopphenget.

"Prosjektor Hitachi XGA 980 2200 ansilumen Kr. 2500
Festeplate for oppheng i 48mm rør / trosse Kr. 60"


    Reference: http://www.exact24.no/musicfest/index.asp?menuItem=69
Bjørnar Magnussen
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 120
Grading comment
Valgte å bruke festeplate. Tusen takk for hjelpen!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
monteringsplate, dekkplate


Explanation:
Det er vel det som er hensikten...
Se litt på http://www.argo.no/btv_link/dokumenter/Prisliste Vogels.pdf
I forb. med takfeste / oppheng
Ellers ser jeg noen bruker dekkplate
http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=/aspx/prdi...

Rannheid Sharma
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 8