KudoZ home » English to Norwegian » Games / Video Games / Gaming / Casino

Letter Blaster

Norwegian translation: Spreng bokstaven


14:51 Feb 19, 2007
English to Norwegian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / Dataspill for barn
English term or phrase: Letter Blaster
Er det noen som har et gøyalt forslag til å oversette dette navnet på et bokstavspill for barn? Jeg sitter helt fast med denne og kommer meg ikke vekk fra ord som bokstavfjerning, men det bør høres litt gøy ut slik at barna vil spille det. :-)
Letter Blaster
A word with an extra letter is displayed onscreen. Use the arrow keys to move the cursor under the extra letter, and then press x.

Jeg går ut i fra at når man trykker på x så hører man antageligvis en eksplosjonslyd. Alle forslag mottas med glede!
Solfrid Lokslid
United States
Norwegian translation:Spreng bokstaven
Explanation:
Tror hvertfall noen av mine barn ville kikket nærmere på noe de kan få lov å sprenge :)

Kanskje en annen variant, f.eks: bokstavsprenger, -ing..
Selected response from:

Heidi Kjelsvik
Grading comment
Denne likte jeg best! Tusen takk for hjelpen alle sammen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Spreng bokstaven
Heidi Kjelsvik
2én for mye
Anita Karlson
1bort med bokstaven
Bjørnar Magnussen
1bokstavekk
Per Bergvall


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
letter blaster
bort med bokstaven


Explanation:
Still markøren under bokstaven, trykk x, BOOM - og bort med den:)

Bjørnar Magnussen
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 101

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
letter blaster
én for mye


Explanation:
Kanskje du kan bruke "én for mye"?

Anita Karlson
Works in field
Native speaker of: Norwegian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
letter blaster
bokstavekk


Explanation:
Ellers er det jo veldig mye 'hvem skal ut' for tiden, da...

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 32

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
letter blaster
Spreng bokstaven


Explanation:
Tror hvertfall noen av mine barn ville kikket nærmere på noe de kan få lov å sprenge :)

Kanskje en annen variant, f.eks: bokstavsprenger, -ing..

Heidi Kjelsvik
Works in field
Native speaker of: Norwegian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Denne likte jeg best! Tusen takk for hjelpen alle sammen!