KudoZ home » English to Norwegian » Medical: Health Care

30 minutes circuit

Norwegian translation: 30 minutters sirkeltrening


07:34 Aug 29, 2008
English to Norwegian translations [PRO]
Medical: Health Care
English term or phrase: 30 minutes circuit
Det er snakk om bruk av treningsapparater paa helsestudio:o)
NO-EN-DE
Norway
Norwegian translation:30 minutters sirkeltrening
Explanation:
Vi kalte dette for sirkeltrening da jeg trente på gymnaset og i militæret.

Sirkeltrening har den fordelen at kondisjonen forbedres gjennom å kjøre en rekke ...
www.studenttorget.no/index.php?artikkelid=703&back=1

Sirkeltrening er enkel styrketrening for hele kroppen med bruk av apparater. Etter en kort oppvarming kjøres treningen i sirkel, med 2 minutter arbeidsøkt ...
www.sias.no/idrett/gruppetrening/sirkeltrening

Sirkel trening er en type trening hvor du går fra den ene øvelsen til den ... For å kutte ned på trenings tiden kan du utføre det som kalles sirkel trening. ...
www.styrketrener.no/articles/sirkeltrening.pdf
Selected response from:

Bjørnar Magnussen
Grading comment
Fikk flere andre innspill paa dette:o)

Takker!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +130 minutters program
Per Bergvall
430 minutters sirkeltrening
Bjørnar Magnussen
3treningsprogram med varierte øvelser i 30 minutter
Egil Presttun


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
30 minutters program


Explanation:
Høres ut som et opplegg med trening på bestemte apparater i sekvens - og da er det vel ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn bare treningsprogram...?

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Det höres ikke saa dumt ut egentlig ... :o) Takker!

Asker: En ting, det er snakk om styrkeapparater og de bruker treningsprogram for work out, saa det boer vel kanksje differensieres litt...?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Egil Presttun: Du har vel stort sett rett i det du sier her.
53 mins

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
treningsprogram med varierte øvelser i 30 minutter


Explanation:
Beskrivelse i referansen.

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2008-08-29 08:30:11 GMT)
--------------------------------------------------

Eller bare: "30 minutter varierte øvelser"
hvis du vil at det skal ligne mer på den engelske teksten.


    Reference: http://www.marinebootcamp.net/circuit-training.php
Egil Presttun
Norway
Native speaker of: Norwegian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
30 minutters sirkeltrening


Explanation:
Vi kalte dette for sirkeltrening da jeg trente på gymnaset og i militæret.

Sirkeltrening har den fordelen at kondisjonen forbedres gjennom å kjøre en rekke ...
www.studenttorget.no/index.php?artikkelid=703&back=1

Sirkeltrening er enkel styrketrening for hele kroppen med bruk av apparater. Etter en kort oppvarming kjøres treningen i sirkel, med 2 minutter arbeidsøkt ...
www.sias.no/idrett/gruppetrening/sirkeltrening

Sirkel trening er en type trening hvor du går fra den ene øvelsen til den ... For å kutte ned på trenings tiden kan du utføre det som kalles sirkel trening. ...
www.styrketrener.no/articles/sirkeltrening.pdf

Bjørnar Magnussen
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 61
Grading comment
Fikk flere andre innspill paa dette:o)

Takker!
Notes to answerer
Asker: Heller ikke dumt:o)