KudoZ home » English to Norwegian » Petroleum Eng/Sci

work breakdown structure

Norwegian translation: prosjektstrukturplan


19:14 Mar 16, 2007
English to Norwegian translations [PRO]
Bus/Financial - Petroleum Eng/Sci / kontrakt
English term or phrase: work breakdown structure
Work Breakdown Structure
Nina Spencer
Norwegian translation:prosjektstrukturplan
Explanation:
Det er denne oversettelsen Microsoft bruker.
Selected response from:

Bjørnar Magnussen
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1prosjektstrukturplan
Bjørnar Magnussen
3prosjektnedbryting
Thomas Deschington


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
prosjektstrukturplan


Explanation:
Det er denne oversettelsen Microsoft bruker.

Example sentence(s):
  • Klikk her for å bytte til andre Office Online-områder globalt Norge (endre) ... for prosjektstrukturplanen (WBS - work breakdown structure).

    Reference: http://office.microsoft.com/nb-no/project/HA010745311044.asp...
Bjørnar Magnussen
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 55
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Thomas Deschington: Hvorfor ikke bare si prosjektstruktur?
11 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prosjektnedbryting


Explanation:
Som et alternativ. Ser ut til at det finnes mange varianter. Prosjektstruktur, arbeidsflytstruktur, aktivitetsstruktur, WBS-struktur... Alle tror jeg dukker opp sammen med "WBS" hvis du søker i Google.

Thomas Deschington
Poland
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian