KudoZ home » English to Norwegian » Printing & Publishing

Multi-sheet forms and documents

Norwegian translation: flerlagspapir


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Multi-sheet forms and documents
Norwegian translation:flerlagspapir
Entered by: absciarretta

06:01 Apr 4, 2007
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Paper type
English term or phrase: Multi-sheet forms and documents
Denne papirtypen står på en liste over papirtyper man ikke skal bruke i en bestemt skriver. Har ikke mer kontekst. Lurer på om jeg kan oversette direkte:
Flerarksskjemaer og -dokumenter?
Hanne Aas
Norway
flerlagspapir
Explanation:
Fant denne oversettelsen for en Epson skriver. :-)
Finner også flere treff i Google for dette.
Selected response from:

absciarretta
Portugal
Grading comment
Takk for hjelpen! Forslaget ditt virker fornuftig, så jeg bruker det:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1skjemaer og dokumenter som består av flere ark
Vibeke Koehler
3flerlagspapir
absciarretta


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
multi-sheet forms and documents
skjemaer og dokumenter som består av flere ark


Explanation:
Jeg tror jeg ville delt dette opp.

Vibeke Koehler
Norway
Native speaker of: Norwegian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bjørnar Magnussen: Enig med Vibeke
6 hrs

2 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
multi-sheet forms and documents
flerlagspapir


Explanation:
Fant denne oversettelsen for en Epson skriver. :-)
Finner også flere treff i Google for dette.

Example sentence(s):
  • Skriver ut på enkeltark, etiketter, listepapir og flerlagspapir

    Reference: http://www.epson.no/internetLive/dctm/content/NO/no_NO/produ...
absciarretta
Portugal
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Takk for hjelpen! Forslaget ditt virker fornuftig, så jeg bruker det:-)