KudoZ home » English to Norwegian » Tech/Engineering

System not homed

Norwegian translation: utgangsstilling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Home
Norwegian translation:utgangsstilling
Entered by: Tone Wittmann

19:42 Jun 7, 2002
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: System not homed
Oversetter feilmeldinger til en pakkemaskin.

Har noen et tips ang. et godt uttrykk for homed i datakretser ?

Tusen takk for all hjelp !
Hilsen Tone
Tone Wittmann
System ikke i utgangsstilling
Explanation:
Nok et skudd i blinde, men det høres ut som om meldingen betyr at maskinen ikke er satt i 'home' position.
Selected response from:

Per Bergvall
Norway
Grading comment
Tusen takk for raskt svar, i den retningen tenderer jeg også.
Hilsen Tone
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"i nettverk"lfjeld
3System ikke i utgangsstilling
Per Bergvall


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"i nettverk"


Explanation:
Usikker på sammenhengen din, men jeg har oversatt "homed" med "i nettverk" tidligere.

lfjeld
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
System ikke i utgangsstilling


Explanation:
Nok et skudd i blinde, men det høres ut som om meldingen betyr at maskinen ikke er satt i 'home' position.

Per Bergvall
Norway
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in pair: 2240
Grading comment
Tusen takk for raskt svar, i den retningen tenderer jeg også.
Hilsen Tone