KudoZ home » English to Polish » Accounting

Net effect of foreign exchange and inflation accounting on cash balances

Polish translation: salda pieniężne po uwzględnieniu różnic kursowych i inflacji


19:23 Jun 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: Net effect of foreign exchange and inflation accounting on cash balances
sprawozdanie finansowe
Andrzej Lejman
Polish translation:salda pieniężne po uwzględnieniu różnic kursowych i inflacji
Explanation:
albo: korekta sald pienieżnych o wskaźniki różnic kursowych i inflacji.

dosłownie: wpływ netto różnic kursowych i inflacji na salda pieniężne.

Zależy co pod tym hasłem jest podane czy sama wielkość rożnicy, czy salda skorygowane o różnice kursowe i wskaźnik inflacji.

Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
No co ja mogę tu jeszcze napisać???
:-)))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5salda pieniężne po uwzględnieniu różnic kursowych i inflacji
Magda Dziadosz
4Poniżej propozycja:Piotr Kurek


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Poniżej propozycja:


Explanation:
Wynik/rezultat netto z pozycji wymiany i sprawozdań w warunkach inflacyjnch na salda ¶rodków gotówkowych

Piotr Kurek
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Magda Dziadosz: ???????
8 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
salda pieniężne po uwzględnieniu różnic kursowych i inflacji


Explanation:
albo: korekta sald pienieżnych o wskaźniki różnic kursowych i inflacji.

dosłownie: wpływ netto różnic kursowych i inflacji na salda pieniężne.

Zależy co pod tym hasłem jest podane czy sama wielkość rożnicy, czy salda skorygowane o różnice kursowe i wskaźnik inflacji.

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 153
Grading comment
No co ja mogę tu jeszcze napisać???
:-)))