KudoZ home » English to Polish » Accounting

bin location

Polish translation: lokalizacja katalogu bin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bin location
Polish translation:lokalizacja katalogu bin
Entered by: lindalino

16:12 Feb 17, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / księgowość
English term or phrase: bin location
Pojawia się w zdaniu 'Scan the bin location you are counting.'
Zdanie pochodzi z instrukcji obsługi programu Oracle Navigator do księgowania.
lindalino
lokalizacja katalogu bin
Explanation:
Wyjątkiem od tej reguły jest lokalizacja bin. Wszystkie pliki, w tym katalogu powinny należeć do użytkownika root i grupy bin


W katalogu /bin zawarte są pliki wykonywalne, nie tyle niezbędne, co konieczne do wykonania jakichkolwiek operacji związanych z normalną eksploatacją komputera. Zawarte są tam pliki wykonywalne powłok systemowych, programów kopiujących, tworzących itd... Nie zdarza się, żeby programy zawarte w katalogu /bin były programami wymagającymi interfesju graficznego. Zazwyczaj są to programy nie posiadające nawet swojego interfejsu tekstowego. Ich obsługa może, choć nie musi sprawić kłopot.

http://skwierzyna.republika.pl/slownikK.htm
Selected response from:

babetka
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3lokalizacja katalogu binbabetka
2lokalizacja koszaxxxvenue


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
lokalizacja kosza


Explanation:
")

Example sentence(s):
  • Zeskanuj lokalizację kosza, o którym mowa.
xxxvenue
Native speaker of: Native in PolishPolish

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lokalizacja katalogu bin


Explanation:
Wyjątkiem od tej reguły jest lokalizacja bin. Wszystkie pliki, w tym katalogu powinny należeć do użytkownika root i grupy bin


W katalogu /bin zawarte są pliki wykonywalne, nie tyle niezbędne, co konieczne do wykonania jakichkolwiek operacji związanych z normalną eksploatacją komputera. Zawarte są tam pliki wykonywalne powłok systemowych, programów kopiujących, tworzących itd... Nie zdarza się, żeby programy zawarte w katalogu /bin były programami wymagającymi interfesju graficznego. Zazwyczaj są to programy nie posiadające nawet swojego interfejsu tekstowego. Ich obsługa może, choć nie musi sprawić kłopot.

http://skwierzyna.republika.pl/slownikK.htm


    Reference: http://mayhem.net.pl/index.php?x=slackware&z=makepkg
    Reference: http://www.antylameriada.net/lkatalogi/
babetka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3