KudoZ home » English to Polish » Accounting

Date of taxable fulfillment

Polish translation: data opodatkowania


17:16 Mar 13, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: Date of taxable fulfillment
data na fakturze czeskiej
dinde
Polish translation:data opodatkowania
Explanation:
cieżko cokolwiek znaleźć, takze traktuj to jako sugestję. Może ktoś inny znajdzie coś lepszego.

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2008-03-20 13:18:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

spoko, tak jak zaznaczylam, to sugesja. Dzieki
Selected response from:

dotorka
Grading comment
Dzięki na cos w tym guscie sie zdecydowałam, ale nie dam dio słownika
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4data spełnienia obowiązku podatkowego/data uiszczenia podatkuRoman Kozierkiewicz
3data opodatkowaniadotorka
1 +1data sprzedaży opodatkowanejGrzegorz Mysiński


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
date of taxable fulfillment
data sprzedaży opodatkowanej


Explanation:
..albo świadczenia usługi opodatkowanej..??

Grzegorz Mysiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
1 day8 hrs
  -> dzięki

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
date of taxable fulfillment
data spełnienia obowiązku podatkowego/data uiszczenia podatku


Explanation:
W opodatkowaniu mamy dwa terminy: powstanie obowiązku podatkowego oraz spełnienie obowiązku podatkowego, czyli uiszczenie podatku

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 670

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Mało prawdopodobne na fakturze.
21 hrs
  -> Wiele rzeczy jest mało prawdopodobnych, zwłaszcza jak nie można znaleźć w Google.

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
date of taxable fulfillment
data opodatkowania


Explanation:
cieżko cokolwiek znaleźć, takze traktuj to jako sugestję. Może ktoś inny znajdzie coś lepszego.

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2008-03-20 13:18:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

spoko, tak jak zaznaczylam, to sugesja. Dzieki


    Reference: http://www.google.fi/search?hl=fi&rls=SKPB%2CSKPB%3A2006-40%...
dotorka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki na cos w tym guscie sie zdecydowałam, ale nie dam dio słownika