KudoZ home » English to Polish » Accounting

foreign exchange forward contracts

Polish translation: kontrakty forward / kontrakty typu forward


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foreign exchange forward contracts
Polish translation:kontrakty forward / kontrakty typu forward
Entered by: inmb

19:32 Jul 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
English term or phrase: foreign exchange forward contracts
All financial derivative arrangements with external financial institutions requires board resolution; and the use of any instrument other than foreign exchange forward contracts requires BU WHQ CFO and UTC Treasurer approval
Janusz Kaminski
Latvia
kontrakty forwatd / kontrakty typu forward
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-07-11 19:44:17 GMT)
--------------------------------------------------

forwaRd

przepraszam za literówkę
Selected response from:

inmb
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kontrakty forwatd / kontrakty typu forward
inmb
4 +1walutowe kontrakty terminowe typu forward
Adam Lankamer
5kontrakty forward rynku pieniężnego (na waluty / rynku forex)
Remigiusz Drewniak KONTYNENT
4dewizowe kontrakty terminowe typu forwardRoman Kozierkiewicz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kontrakty forwatd / kontrakty typu forward


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-07-11 19:44:17 GMT)
--------------------------------------------------

forwaRd

przepraszam za literówkę


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22kontrakty+forward%22&...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22kontrakty+typu+forwar...
inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: jak najbardziej
3 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar: Najkrócej: kontrakty walutowe typu forward.
1 day4 hrs
  -> dzięki; słusznie - walutowe

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dewizowe kontrakty terminowe typu forward


Explanation:
Propozycja - trochę dłużej niz proponuje Inmb, ale dewizowe musi byc dodane, bo mamy kontrakty terminowe nie na waluty, lecz towary (głównie surowce)

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 670

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
walutowe kontrakty terminowe typu forward


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 878

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Oczywiście, że walutowe, a nie dewizowe.
6 hrs

2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kontrakty forward rynku pieniężnego (na waluty / rynku forex)


Explanation:
walutowe jest nawet OK, ale nie precyzyhe, czy są to kontrakty zawierane w walucie czy na kurs walut, natomiast mówi się o kontraktach na waluty/ rynku pieniężnego / rynku forex (=FOReign EXchange)

--------------------------------------------------
Note added at 2 dni  9 godz. (2008-07-14 05:17:09 GMT)
--------------------------------------------------

najkrócej: forwardy na foreksie ;-).

Remigiusz Drewniak KONTYNENT
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20