KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

artistry sends the spirit into flight

Polish translation: Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uwzniośla duszę.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:artistry sends the spirit into flight
Polish translation:Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uwzniośla duszę.
Entered by: sunny25

21:36 Mar 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Advertising / Public Relations / -
English term or phrase: artistry sends the spirit into flight
artistry of the object is so fine that it sends the spirit into flight (object = długopis)
sunny25
Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uwzniośla duszę.
Explanation:
Romantyczniej: Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uskrzydla duszę.
Pozdrawiam.

Ps. A może tu chodzi o pióro?
Selected response from:

Marcelina Haftka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uwzniośla duszę.Marcelina Haftka
4artyzm powoduje duchowe uniesienie
Rafal Korycinski


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
artyzm powoduje duchowe uniesienie


Explanation:
ewentualnie: artyzm wykonania tego obiektu jest powodem duchowych uniesień...

Rafal Korycinski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uwzniośla duszę.


Explanation:
Romantyczniej: Artyzm, z jakim wykonany jest przedmiot/długopis, uskrzydla duszę.
Pozdrawiam.

Ps. A może tu chodzi o pióro?


Marcelina Haftka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4