KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

Show the snow...

Polish translation: Opona, jakiej śnieg nie widział


09:59 Jul 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: Show the snow...
what a winter tyre is.

Zachęta do zakupu opon zimowych podczas przeglądu zimowego samochodu

Szukam ciekawych propozycji lokalizacyjnych..
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:Opona, jakiej śnieg nie widział
Explanation:
wariacja na temat :o)

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-07-04 19:13:00 GMT)
--------------------------------------------------

opona, której śnieg nie pokona - jeżeli wolisz rymowane
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
dzięki wszystkim...po długim namyśle biorę to. Tak to jest z hasłami reklamowymi, ze zawsze jest parę dobrych i jednak najlepsza..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Niech śnieg się przekona...
Agnieszka Zmuda
5Hej, pokażta ino śniegowiu ta opona to siem na zaraju rostopi !
Adam Olszewski
3 +1na każdym biegu po śniegu
Monika Rozwarzewska
3Opona, jakiej śnieg nie widział
Agnieszka Hayward


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
show the snow...
na każdym biegu po śniegu


Explanation:
na przyklad

Monika Rozwarzewska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Poplawski: świetne! w dwuszeregu!
18 hrs

52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
show the snow...
Niech śnieg się przekona...


Explanation:
... co znaczy zimowa opona

Copyright by AZ :)

Agnieszka Zmuda
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk: Dobre!
33 mins
  -> Dzięki :)

agree  Marian Krzymiński: well done!
4 hrs
  -> Thank you :)

agree  Monika Pilecka: Rewelacja! Można przerobić jeszcze na: "... co potrafi zimowa opona" :)
8 hrs
  -> Dzięki! Twoja propozycja też bardzo fajna :)

agree  Katarzyna Bieniaszewska: Świetne!
11 hrs
  -> Dzięki :)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
show the snow...
Opona, jakiej śnieg nie widział


Explanation:
wariacja na temat :o)

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-07-04 19:13:00 GMT)
--------------------------------------------------

opona, której śnieg nie pokona - jeżeli wolisz rymowane

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki wszystkim...po długim namyśle biorę to. Tak to jest z hasłami reklamowymi, ze zawsze jest parę dobrych i jednak najlepsza..

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
show the snow...
Hej, pokażta ino śniegowiu ta opona to siem na zaraju rostopi !


Explanation:


...koniecznie z akcentowaniem pierwszych sylab ;)

Adam Olszewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish