KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

counter display

Polish translation: ekspozycja na stole ekspedycyjnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:counter display
Polish translation:ekspozycja na stole ekspedycyjnym
Entered by: Piotr Bienkowski

16:56 May 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / advertising
English term or phrase: counter display
kontekst apteczny, ale może być ogólnie sklepowy. Coś stawiane na ladę, co reklamuje sprzedawany produkt. Ekspozycja na ladę?
Piotr Bienkowski
Poland
reklama/ekpozycja na stole ekspedycyjnym
Explanation:
W kontekście aptecznym - a w aptece
nie ma lady. Mówi się jescze że farmaceuta pracuje "za pierwszym stołem"-przy czym raczej nie określa się tego mebla jako "pierwszy stół".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-02 09:12:22 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you syntaxpb.
Selected response from:

Michał Szewczyk
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6stojak ekspozycyjny / reklamowy
Andrzej Lejman
5Lada reklamowa/lada ekspozycyjna
Robert Ćwik
4 +1display / displej
Andrzej Lejman
4reklama/ekpozycja na stole ekspedycyjnym
Michał Szewczyk
4wystawka
Tomasz Niedbala
4karton reklamowy
ModTranslator


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
display / displej


Explanation:
w żargonie merczów i vansellerów
:-)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Niestety
1 min
  -> dzięki :-(((

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
stojak ekspozycyjny / reklamowy


Explanation:
propozycja bardziej cywilizowana
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-27 17:11:31 (GMT)
--------------------------------------------------

ekspozycyjno-reklamowy
?

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Też dobre
20 mins
  -> dzięki!

agree  Piotr Kurek: w żargonie: ekspozytor
51 mins
  -> thanks, indeed.

agree  agusia: z pewnoscia tak. wiem, bo sama kiedys o to slowko pytalam
1 hr
  -> dziękuję!

agree  Hanna Burdon
16 hrs

agree  EWKA
18 hrs

agree  ModTranslator
1 day1 hr

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wystawka


Explanation:
Słyszałem takie sformułowanie kilka razy.


    Reference: http://www.amii.pl/siedziba.html
    Reference: http://www.screwpull.com.pl/zamow.htm
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

1 day57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Lada reklamowa/lada ekspozycyjna


Explanation:
Przydałaby się zaprzyjaźniona agencja reklamowa, a może jest gdzieś w pobliżu? Ja jak mam kłopoty to idę do fachowców. Pomaga :)))

Robert Ćwik
Works in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michał Szewczyk: ale nie w aptece
28 mins
  -> to nie jest wyposażenie apteki, tylko reklamowe, upieram się dalej

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karton reklamowy


Explanation:
i know that many counter displays are cardboard...if this one is this would work

polka, podstawka reklamowa?

ModTranslator
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reklama/ekpozycja na stole ekspedycyjnym


Explanation:
W kontekście aptecznym - a w aptece
nie ma lady. Mówi się jescze że farmaceuta pracuje "za pierwszym stołem"-przy czym raczej nie określa się tego mebla jako "pierwszy stół".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-02 09:12:22 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you syntaxpb.

Michał Szewczyk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję