KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

tower display

Polish translation: gablota reklamowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tower display
Polish translation:gablota reklamowa
Entered by: Piotr Bienkowski

20:17 May 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / advertising
English term or phrase: tower display
rodzaj ekspozycji reklamowej, z wymiarów wynika, że wys. prawie na dwa metry.
Piotr Bienkowski
Poland
Gablota/ wieza reklamowa
Explanation:

Tower Display moze odnosic sie do kazdej ekspozycji towaru, w formie wiezy, czyli moze to byc piramida pudelek albo wysoka gablota etc.

A moze to jest cos takiego, jak takie duze automaty w ktorych dzieci kupuja np. kulki gumy, tylko , ze dla bajeru mozna obserwowac przez oszklone scianki, jak ta kulka zjezdza przez labirynt w dol.
Selected response from:

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Grading comment
Dziękuję. Punkty za najciekawsze wyjasnienie. Osobiście jeszcze takich gablot nie widziałem, ale w "wielkim świecie" może są :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Witryna reklamowa
Robert Ćwik
4 +1stojak ekspozycyjny
Andrzej Lejman
4 +1regał, regał sklepowy
Tomasz Niedbala
4WIEŻA REKLAMOWA/ STOJAK REKLAMOWY
ModTranslator
2Gablota/ wieza reklamowa
Yvonne Krystman-Meyers
2żargon: ¶cianka reklamowa/wystawienniczaPiotr Kurek


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stojak ekspozycyjny


Explanation:
poniżej link do firmy Tower, która - być może - wymyśliła te stojaki, lub ich nazwę, a może wcale nie.
Przeszukałem polskie linki o stojakach w różnych wariantach, ale nic z "wieżą" nie trafiło się.
Może stojak o konstrukcji wieżowej?
Albo "stojak o wyoskości ok. 2 m"?

Może jeszcze ktoś coś znajdzie.
:-)


    Reference: http://www.towerpackaging.co.uk/gallery.htm
Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Trzcińska-Draper: np. na stronach (ze zdjeciami) www.pionier-sign.com.pl/ekspozycja.html
25 mins

26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
żargon: ¶cianka reklamowa/wystawiennicza


Explanation:
Może istnieje lepsze okre¶lenie.
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-27 20:47:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Ten rodzaj ekspozycji niekoniecznie musi mieć formę \'gabloty\' wystawienniczej

Piotr Kurek
PRO pts in category: 4

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
regał, regał sklepowy


Explanation:
Patrz linki...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-27 20:51:18 (GMT)
--------------------------------------------------

Jednym z rodzajów regałów jest tzw. \"konsola\" - może o taką \"wieżę\" tu chodzi.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-27 20:54:48 (GMT)
--------------------------------------------------

I jeszcze jeden rodzaj - \"regał przeszklony\" czyli właśnie \"tower display\"

http://www.schadebo-showcases.com/Products/tower/tower_displ...


    Reference: http://www.rema-meble.pl/polski/03_katalog/kata_strsro.htm
    Reference: http://www.waran.intertele.pl/pl/oferta/
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: na stronach firm zajmujących się wystawiennictwem jest to właśnie regał
7 hrs
  -> Dzi ękuję

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Witryna reklamowa


Explanation:
Tak się to nazywa. Może być po prostu witryna. wiem, że kojarzy się z oknem, ale zapytaj w najbliższej agencji reklamowej :)

Robert Ćwik
Works in field
Native speaker of: Polish

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
WIEŻA REKLAMOWA/ STOJAK REKLAMOWY


Explanation:
? =)

ModTranslator
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

4 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Gablota/ wieza reklamowa


Explanation:

Tower Display moze odnosic sie do kazdej ekspozycji towaru, w formie wiezy, czyli moze to byc piramida pudelek albo wysoka gablota etc.

A moze to jest cos takiego, jak takie duze automaty w ktorych dzieci kupuja np. kulki gumy, tylko , ze dla bajeru mozna obserwowac przez oszklone scianki, jak ta kulka zjezdza przez labirynt w dol.

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dziękuję. Punkty za najciekawsze wyjasnienie. Osobiście jeszcze takich gablot nie widziałem, ale w "wielkim świecie" może są :)