KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

Project Field Brief (Polish)

Polish translation: skrót projektu rejonowego OR projekt rejonowy w skrócie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Project Field Brief
Polish translation:skrót projektu rejonowego OR projekt rejonowy w skrócie
Entered by: Teresa Goscinska

14:16 Aug 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / advertising
English term or phrase: Project Field Brief (Polish)
context like in the previous query
Grommit
United Kingdom
skrot projektu rejonowego OR projekt rejonowy w skrocie
Explanation:
Uchwała Rady Miasta Nowy Targ
... Skrót opracowanego "Projektu ... scentralizowanym systemem ciepłowniczym w mieście,
chociaż obejmuje swoim zasięgiem tylko część rejonu ...
www.nowytarg.pl/urm_2001_078_z01.htm - 41k - Cached - Similar pages

Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5skrot projektu rejonowego OR projekt rejonowy w skrocie
Teresa Goscinska
3podsumowanie (dzialan w zakresie) projektu rejonowego (w jez. polskim)
Joanna Carroll
2Streszczenie pola projektu
labusga


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podsumowanie (dzialan w zakresie) projektu rejonowego (w jez. polskim)


Explanation:
podobnie jak poprzednio ostrozna propozycja

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Streszczenie pola projektu


Explanation:
zgaduje

labusga
Argentina
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

28 days   confidence: Answerer confidence 5/5
skrot projektu rejonowego OR projekt rejonowy w skrocie


Explanation:
Uchwała Rady Miasta Nowy Targ
... Skrót opracowanego "Projektu ... scentralizowanym systemem ciepłowniczym w mieście,
chociaż obejmuje swoim zasięgiem tylko część rejonu ...
www.nowytarg.pl/urm_2001_078_z01.htm - 41k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thank you.