KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

Annual agreed media plan

Polish translation: uzgodniony roczny media plan


14:30 Aug 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / advertising
English term or phrase: Annual agreed media plan
in a list of attachments to a service agreement
Grommit
United Kingdom
Polish translation:uzgodniony roczny media plan
Explanation:
z mojego doświadczenia w zakresie reklamy wynika, że wyrażenia media plan w praktyce nie tłumaczy się.
Selected response from:

xxxjakubborys
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Roczny uzgodniony plan medialny
Teresa Goscinska
4uzgodniony roczny media planxxxjakubborys
4przyjęty roczny plan mediów
labusga
3przyjęty roczny plan mediow reklamowychPiotr Kurek
3uzgodniony roczny plan w zakresie mediow
Jakub Szacki


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uzgodniony roczny plan w zakresie mediow


Explanation:
JS

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyjęty roczny plan mediów


Explanation:
wl


    Reference: http://www.umelblag.pl/informacje/wiadomosci/stale/reforma1....
labusga
Argentina
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzgodniony roczny media plan


Explanation:
z mojego doświadczenia w zakresie reklamy wynika, że wyrażenia media plan w praktyce nie tłumaczy się.

xxxjakubborys
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Roczny uzgodniony plan medialny


Explanation:
Przyklady:
(partonat medialny - Aktivist, plan medialny itd.)., o tyle przy naszym projekcie
nie mamy takich możliwości ze względu na brak sponsora medialnego. ...
www.stupa.pl/stupa/pl_sp04-02.html - 15k - Cached - Similar pages


Sponsorzy dla szkół
... od spełnienia istotnych warunków określających konkurs jak: ilość szkół biorących
udział w konkursie, zasięg terytorialny konkursu, plan medialny itd ...
www.eurotramping.pl/sponsorzy/ - 31k - Cached - Similar pages

Badania dla Teatru Narodowego
... strategia i badania,; "creative brief",; plan medialny,; realizacja. prezentacja
"case study": "client brief",; "creative brief",; "media brief". ...
akson.sgh.waw.pl/sknm/rok1999.php - 11k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Jaczewska
1 day9 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przyjęty roczny plan mediow reklamowych


Explanation:
inna propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in category: 4