KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

matchstick lady

Polish translation: wieszak; kobieta-wieszak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:matchstick lady
Polish translation:wieszak; kobieta-wieszak
Entered by: ema333

10:24 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: matchstick lady
they hold up a mirror to them rather than a matchstick lady

(wiem,o co tu chodzi ale nie wiem jak to okreslic jednym lub dwoma slowami!)
ema333
United Kingdom
wieszak; kobieta-wieszak
Explanation:
chyba o takie znaczenie chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 25 mins (2004-08-05 12:50:49 GMT)
--------------------------------------------------

\"kobieta wieszak to piękno dla innych
kobiet,ale napewno nie dla większośći mężczyzn\"
http://kiosk.onet.pl/charaktery/1,65,8,6399773,19445233,1010...

\"No chyba, ze Twoim idealem kobiecego piekna
jest kobieta - wieszak z zaawansowana anoreksja\"
http://film.onet.pl/1,4,8,4388534,13229289,866830,0,forum.ht...

\"chyba nie chcesz sie nabawic
anoreksji lub wygladac jak modelka wieszak?\"
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=34650

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 6 mins (2004-08-05 14:30:52 GMT)
--------------------------------------------------

\'wieszak\' oznacza kobietę szczupła lub wręcz chuda. Własnie modelki najczęściej sa takie, bo na takich kobietach dobrze się prezentuja rózne dziwaczne stroje (i stąd nazwa)
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wieszak; kobieta-wieszak
leff
4kobieta chuda jak patyk/zapałka
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 10





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kobieta chuda jak patyk/zapałka


Explanation:
żeby pytaczowi nie było zbyt łatwo :-))

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wieszak; kobieta-wieszak


Explanation:
chyba o takie znaczenie chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 25 mins (2004-08-05 12:50:49 GMT)
--------------------------------------------------

\"kobieta wieszak to piękno dla innych
kobiet,ale napewno nie dla większośći mężczyzn\"
http://kiosk.onet.pl/charaktery/1,65,8,6399773,19445233,1010...

\"No chyba, ze Twoim idealem kobiecego piekna
jest kobieta - wieszak z zaawansowana anoreksja\"
http://film.onet.pl/1,4,8,4388534,13229289,866830,0,forum.ht...

\"chyba nie chcesz sie nabawic
anoreksji lub wygladac jak modelka wieszak?\"
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=34650

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 6 mins (2004-08-05 14:30:52 GMT)
--------------------------------------------------

\'wieszak\' oznacza kobietę szczupła lub wręcz chuda. Własnie modelki najczęściej sa takie, bo na takich kobietach dobrze się prezentuja rózne dziwaczne stroje (i stąd nazwa)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: do askera: modelka, która lepiej wygląda na fotografii w reklamie ciuchów, niż na żywo. Tak się mówi.
1 hr